Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • Day

    Najprije hvala za dobar komentar na mom blogu. Lijepo je čuti lijepo. Samo me nastavi hvaliti.
    A drugo a pro pos tvog posta ja spadam u one što, dok se drugi šetaju, čitam uz pećicu ili čitam u hladu. Lijena do zla boga. Ali vjerujem da je gušt. Samo ne moj.

    avatar

    16.04.2007. (13:53)    -   -   -   -  

  • pupak svijeta

    Ma, ajde pusti ti one šta žugaju i sjede, ili idu u "šetnju" skuterom po rivi, i onda se "iscrpljeni" bace na prvu foteljicu i "oporavljaju" idućih tri-četiri sata...
    Nema boljeg od pogleda što puca dolje na more i otoke, a ti, ja , mi, oni...bilo tko...bar na trenutak ima dojam da je vrhu svijeta....i sve ružno i svakodnevno se zaboravi.
    Ja imam taj isti dojam kad sam u našoj "kadici" nasred mora.... Gori, doli, plavo, zeleno...sve je isto, samo nek je friški zrak i dobra ekipa.
    I samo da prođe moja aaaaptcihhaaa!!!!!! alergija, zbog koje trenutno izbjegavam open space... ;-*

    avatar

    16.04.2007. (14:04)    -   -   -   -  

  • DOBRO DOŠLI!!!!!!!

    hy super ti je bllog posjeti me i pliz ostavi komentar KISS POZZ.

    avatar

    16.04.2007. (14:46)    -   -   -   -  

  • mecabg

    Ma, pusti pice, super su ti slike, uzivala sam gledajuci ih...more je uvek more, ali tvojim okom...jos je lepse

    avatar

    16.04.2007. (15:39)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Točno si reka. Bit su ljudi. Možeš ti bit u najelitnijem restoranu na Jelisejskim poljanama, ako ti je društvo za ništa, možeš se slikat.

    avatar

    16.04.2007. (18:22)    -   -   -   -  

  • prijatelj

    Ma već si me i to ne malo potanta da opet nekako pokrenemo ono planinarsko društvo u Trogiru koje je, vjerujem znaš bilo počelo odlično sa aktivnostima, ali su ga talibani brzo zakočili ubacivši neke pizdune da sve razj.. i to samo zato jer eto nisu to oni pokrenuli. Ti sad ka školovani planinar bi moga malo dat ruke. Šta misliš a

    avatar

    16.04.2007. (19:02)    -   -   -   -  

  • ljelja

    Tko o čemu, ti o guštima. Sumnjiv si mi:)

    avatar

    16.04.2007. (19:14)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @dayafterday: Gušti su gušti, nekome u pokretu, nekome u mjesto, sve je to dobro...
    @pupak svijeta: Nisam nikad bio od tih prvih koje spominješ, pa sam za njih vjerojatno bio malo "čudan". Onda je prava stvar kad naiđeš na istomišljenike. Ali unatoč svemu, znaš da je za mene more nešto najbolje od najboljeg
    @barbara: Doći ću, evo dajem svečano obećanje... ;-)
    @meca: E, baš ti hvala ;-)
    @čiovka: Drago mi je da se slažeš...
    @prijatelj: Naravno da sam i o tome razmišlja, šteta je da u Trogiru ne postoji tako nešto. Ili možda postoji ali ja za to ne znam...
    @ljelja: Vidiš li koji sam ti ja teški hedonist :-D Uvik u nekim guštima...

    avatar

    16.04.2007. (19:38)    -   -   -   -  

  • nitko nije otok

    Sve sam pregledala unatrag, Delphina je prekrasna, mora da je bio gušt po njoj šetati, još u papućama. Slike su prekrasne, sad mi ih je lakše gledati, friško sam iz tog plavetnila, momentalno nema patnje dok ih gledam. U stvari ja sam obrnuto od tebe, spustila se s brda doli i natopila i dušu i oči. Doduše, autom. Veliki pozdrav ti šaljem.
    Naomi- super izgleda, registracija- pred sami godišnji, a susidi- pa ima neka stara, da je bolje imat dobrog susida nego dobru kuću, a ja sam na Braču naletila na zmiju,pa moram i ja postat zmija. Volim čitati tvoje postove, svašta naučim iz povjesti, opet pozdrav.

    avatar

    16.04.2007. (20:56)    -   -   -   -  

  • Vinci

    prekrasan izlet! sve se više bavim mišlju da te prebacim u planinarske blogove :) ali moram nešto ispraviti tvoje predavače. naziv te drevne tvrđave je Visuč

    avatar

    16.04.2007. (23:46)    -   -   -   -  

  • o kosjenki i regoču

    prekrasno! pozdravljam odlučne, a ovakve, povremene, kao što sam ja, treba nogom u guzicu i potirat ih uzbrdo!

    avatar

    17.04.2007. (00:41)    -   -   -   -  

  • naklapskinacin

    veliki pozdrav, BuB-e (Brod u Boci) od web susjeda s klapskog portala. samo da kažem predivne slike, i ja sam se 2 godine unazad penjala put omiške dinare do fortice, to je pravi uzitak. svaki dan sam na blogu, svaka cast!

    avatar

    17.04.2007. (00:46)    -   -   -   -  

  • čiovka

    I ja sam se pitala šta je sa trogirskim planinarskim društvom. Najedanput su nestali.

    avatar

    17.04.2007. (07:36)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @otok: Virujem da si na Braču napunila baterije unatoč toj zmiji. Ma nisu ni one najstrašnije na ovome svitu. Veliki pozdrav i tebi...
    @Vinci: ETo još jedan zanimljiv podatak. A šta se tiče planinarskih blogova mislim da ne udovoljavam kriterijima, za sada ćemo smatrat da sam samo planinar-friendly blog ;-)
    @Kosjenka: MA dobro, ne triba baš nogom, evo ja bi te samo lagano potapša rukom ;-)))
    @moja klapašica: Ej, puno ti hvala, stvarno, ovo mi baš dođe kao pravi poticaj :-*

    avatar

    17.04.2007. (07:41)    -   -   -   -  

  • pupak svijeta

    Ma znam ja da je tebi more najbolje, nisam ni htjela reć da nije. Ipak si ti Brod u boci... :-)

    avatar

    17.04.2007. (08:19)    -   -   -   -  

  • Rubia

    Sada si sve nekako mislim kako bi bilo dobro da i ja krenem u kakvo planinarsko društvo, pa svoje dupe po planinama nosat.

    avatar

    17.04.2007. (10:09)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @čiovka: Kad se kod nas uvik gleda ne što, nego tko je taj koji je nešto pokrenija. Ako je "naš" onda ćemo ga možda i podržat, a ako nije, ko ga šljivi
    @pupak svijeta: Naravno da znaš :-*
    @Rubia: Evo meni moje Ruby :-D Piće slijedi vrlo brzo ;-)

    avatar

    17.04.2007. (14:02)    -   -   -   -  

  • Elyca

    dakle...ljubomorna sam samo tako! Lijepo vi uživate...slike su fantastične...imali ste i lijepo vrijeme...ali nedostaje jedna sitnica!.... soparnik!...gdje vam je pobjegao soparnik????

    avatar

    17.04.2007. (19:44)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Ely: Soparnik je ostao na drugoj strani Cetine ;-)) Znaš šta, ideš sa mnom na jedno lipo misto di se radi naaaajbolji soparnik, može?

    avatar

    18.04.2007. (08:06)    -   -   -   -  

  • Computerx

    Super yi je blog navrati malo do mene

    avatar

    18.04.2007. (14:39)    -   -   -   -  

  • promatram, razmišljam

    ... Znam da će nekima sve ovo bit i pomalo bezveze i da će se naći onih koji će pomisliti: Pa šta sad, nemate pametnijeg posla, pa se nešto tu penjete pa se opet spuštate i koji je uopće smisao svega toga?

    Predivan post, osvježenje, udisala sam mirise ... ako ima onih koji žugaju, neka ih, to im je posa.
    Tvoja lipša polovica napravila je dobar posa. Lip pozdrav.

    avatar

    19.04.2007. (20:55)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...