Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/panonski

Marketing

Jedan dan na hitnoj

Spletom okolnosti pozlilo mi je na poslu i zavrsio sam na hitnoj na Rebru. Srecom samnom je bilo sve ok, pa sad ne bih previse davio citatelje svojom pricom.
No, boraveci nekoliko sati u cekaonici imao sam priliku vidjeti dosta tuznih ljudskih prica i pomalo cudan odnos ljecnika prema pacijentima. Uglavnom ako na hitnu ne dodjes u izvan svjesti i polumrtav, bome ces se nacekati. Meni je neshvatljivo da je birokracija u tolikoj mjeri prisutna i u bolnicama. Ako se netko ne osjeca dobro i potrazi pomoc u najblizoj bolnici ili ambulanti onda je posve neprimjereno da se takav pacijent upucuje u bolnicu kojoj pripada po nekoj administrativnoj podjeli. Cini mi se da ni oni koje doveze hitna pomoc ne prodju bolje. Ovo mi je drugi put u 6 godina da sam morao bas ja osloniti se na nasu hitnu sluzbu i nekako ostao mi je osjecaj da bas ne uljevaju sigurnost onome kome je pomoc nuzna.
Bilo kako bilo malo sam zbog jucerasnjeg dogadja ispao iz ove blogovske price, pa ce i mojih postova biti nesto manje. Do daljnjeg.

Post je objavljen 22.05.2004. u 23:28 sati.