Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/panonski

Marketing

Kamo na more

Polako, ali izvjesno blizi nam se mjesec srpanj, mjesec kada vecina kroata krece put juga na tzv. godisnji odmor. Kako se radi o dva tri tjedna u godini kada covjek ima priliku isprazniti glavu od dosadne svakodnevice bitno je izabrati prikladno mjesto za opustanje. Dobar dio ljudi uvijek ide na isto mjesto, pa u biti njih veliko ova tema nece ni zanimati. No za nas ostale koji svake godine idemo negdje drugdje evo ukratko mog pregleda. Za danas na redu je...

Istra

Moj izbor broj 1. Sto zbog blizine, sto zbog visokog nivoa turistickih usluga. Istra je definitivno lokomotiva u nasem turizmu. Prije svih istakao bih Porec, kao grad hotela, kao grad koji u HR proguta najveci broj turista i kao osvajaca brojnih nagrada proslih godina. Jedno ljeto proveo sam u zelenoj i plavoj laguni i izuzetno sam se lijepo osjecao. Dalje tu je Rovinj iliti Rovigno grad poznat po talijanstini i po Albancima. Naravno i po prekrasnoj staroj jezgri. Ipak donekle zaostaju za Porecom jer nemaju tako dobro izgradjenu infrastrukturu kao sto je slucaj sa lagunama u Porecu. I ukupan broj kreveta je daleko manji. Ipak Rovinj ima nekako veci sarm od Poreca i meni je sam grad daleko ljepsi. Naravno ne treba zaboraviti niti Pulu. Kako imam prijatelje u tom gradu ostao sam iznenadjen kada su me prvi put detaljno proveli kroz grad. Nisam ni znao koliko rimskih ostavstina Pula ima. Sto se samih plaza tice tu je Pula u problemu kao i ostatak Istre. Ipak treba spomenuti Kamenjak iliti sam vrh Istre na kojem se nekada nalazila jugo-vojska, a danas je idealno mjesto za kupanje, sa prekrasnom cistom vodom. Jedini nedostak je sto nema ni jedno jedino drvo, kao sto sam naziv kaze. U Umagu sam bio samo jednom i to u postzezoni, kada je i turista vec bilo manje, ali i bez obzira na tada ruzno vrijeme i sve, Umag me nije bas fascinirao. Sam grad je daleko iza gore spomenutih po svemu od velicine do kulturne bastine te mjesta za zabavu i provod. Plaze su uglavnom betonirane, a jedina po meni svjetla tocka je centralni teniski stadion koji je stvarno malo remek djelo.
Posebno isticem unutrasnjost istre koja pocevsi od Motovuna na sjeveru do Zminja u sredini ili Pazina, obiluje prekrasnim krajolicima idealnim sa pravi odmor od svega. Nije bas robinszonski, ali nije ni daleko.





Post je objavljen 18.05.2004. u 19:50 sati.