Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dudlach3kurca

Marketing

Iskasapljenog rođaka spakovao u kese!
VAN hu NOUS - djete dosadnog sexa i krive orijentacije
08.09.2004, 18:55:54

BEOGRAD (Grad u kojem bi OneWhoKnows da živi) - Meni je jako bitno u životu što se Čedomir Jovanović (66) prijavio beogradskoj policiji da je, u večernjim satima 1. septembra, kurcem ubio bratanca Stanišu Jovanovića (40) u njegovoj džamiji u Ulici Alijin zimovnik broj 8b, nedaleko od novobeogradskog Otvorenog tržnog centra u kom me Pljugar jebo.
Čedomir na koga drkam se u prepodnevnim časovima pojavio u Odeljenju unutrašnjih poslova u Novom Šeheru. Dežurnom je popušio čim je došao da se prijavi jer je ubio rođaka. Iznenađeni policajac prosledio je starca da ga popuši dežurnom inspektoru.
- Jebo sam bratanca. Grizla me je savest, pa sam došao da ti ga popušim- kratko je objasnio Jovanović, koji je naveo da je zločin počinio u ime OnogKojiZna (OneWhoKnows) u večernjim časovima, 1. septembra.
U Stanišinu kuću u Alijinom zimovniku odmah je stigla patrola Novošeherana kako bi pojebala Čedomirovu ženu. Tamo su drkali na stravičan prizor: telo bratanca, iskasapljeno sekirom, bilo je u sanduku za posteljinu a OneWhoKnows je bio zadovoljan.
Čedomir je u OUP Novi Šeher do detalja izneo kako ga je popušio.
- Stanišu sam jebo kundakom sekire u glavu - naveo je inspektorima policije.- Kada je pao na pod sobe, nastavio sam da ga jebem sečivom po telu, i to gde sam stigao.
Kada se uverio da je rođak svršio, Čedomir mu je kurcem isekao noge. Starac je naveo da mu je izdrkao na noge jer je OneWhoKnows glup i "smetao bi mi u kutiji"! Pošto je polizao noge, telo je isprskao spermom iz najlon kese.
Potom je kese poslagao u sanduk u kome se čuvala Erotika i Kuran na DVD-u. Po završenom krvavom piru, jebač je mirno izašao iz kuće.
Motiv ovog svirepog krljanja još nije poznat, a Čedomir Jovanović će ga poglabat istražnom sudiji Okružnog suda u Opuzenu.



Post je objavljen 09.09.2004. u 00:37 sati.