Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/panonski

Marketing

Pivo nase svagdasnje

Citam bas neki dan kako Zagrebacka pivovara drzi oko 40-45% trzista u Hrvata. Dakle rekli bi neki zuja je zakon. S druge strane Karlovacka drzi tek oko 20% i tako dalje da ne nabrajam sad. Sto se Ozujskog tice meni se ono stvarno ne svidja. Ima nekakav limunasti okus. O Karlovackom necu puno jer mi je u biti dosta slicno Ozujskom. Od nasih piva spomenuo bih jos Osjecko, kao valjda najgore sto je ikad proslo kroz moja usta. Puno para su ulozili u reklame, a cini se malo u sam proizvod.

Istakao bih piva koja stvarno pijem s gustom. Prije svih Kilkenny i Leffe. Kilkenny je creno irsko pivo iz porodice Guinness piva i meni je stvarno najbolje, pogovoto ako se pije u prikladnom pubu. A svjetlo belgijsko pivo Leffe je jednostavno fantasticno. Mozda malo prejako sa svojih 6,8 % alc. ali vrijedi svaki gutljaj.

Vrlo hvaljeni La Trappe iz Nizozemske radjen na bazi laktoze trapista u meni je prilikom prvog gutljaja skoro izazvao povracanje, a slicnu reakciju umalo je proizvelo jos jedno belgijsko pivo Belle-Vue, poznatije kao vocno pivo od tresnje.
Nesto ruznije na svijetu ne postoji. Ok, zaboravio sam na Osjecko. Sva ona piva koja se rade od psenice su mi pomalo bljutava i presvjetla, dakle mogla su se samo jednom naci u mom hladnjaku i nikad vise.
Od dobrih piva tu su jos ceska PilsnerUrquell i Budweisser, a nekako za izlazak dobro dodje ona mala Bavaria sto nema puno alc.
Sve u svemu dobrih piva ne manjka, a ova tema ionako nije bas za papir vec za casu i kafanu, tako da slijedeci put cu radje nasvrljati koju o prognozi na RTL-u.

Post je objavljen 16.05.2004. u 21:12 sati.