Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/panonski

Marketing

Jos malo o Hajduku

Danas nije dan D kad je u pitanju nase prvenstvo nego dan H, dan kada ce bijeli opet biti prvaci Hrvatske. Sad dok sam malo ovako u navijackom raspolozenju pustih si na player i par ono bas navijackih pjesama, a medju njima naletih i na one stare "Bili su bili vrhovi planina bila je boja hajduckoga sina" Kad sam bio klinac s godina koliko i u ovom postu ispod ovoga bio sam zestok navijac bijelih. Puno suza prolio sam u tim godinama kada su moji gubili od Totenhama, Veregema ili Olympica, ali sam zato ponosan stupao na skolsko dvoriste kada je moj Hajduk harao kupom UEFA i kada je Sliskovic Blaz iz kornera zabio Sparti u 120 minuti ili kada je Torinu dao gol sa 35 metara. U razredu sam bio skoro pa jedini hajdukovac i na satu glazbenog kada smo slobodno mogli izabrati pjesmu, ja sam pjevao ...ruke cemo skupa za bile dici ko jedno srce za Hajduk cemo biti...

AJMO BIJELI !!!


Post je objavljen 15.05.2004. u 13:12 sati.