Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/aahrvatske

Marketing

DANAŠNJA RAZMIŠLJANJA

DOBRA JE IDEJA ....



1. Nastojati pronaći aktivnosti koje me mogu zaokupiti i učiniti sretnim, ili u najmanju ruku zadovoljnim.

2. Stvarati krijeposne i korisne navike koje će me držati u dobrom zdravstvenom stanju tako da ne budem, stalno i pretjerano, zabrinut zbog svojeg zdravlja.

3. Nastojati se ponašati prirodno i biti naklonjen drugim ljudima te im to pokazati i dati im do znanja da mi je u njihovom društvu ugodno.

4. Nastojati ne rasipati vrijeme i energiju pothranjujući ljutnju na druge, već biti svjestan kako to može nauditi isključivo meni i nikom drugom.

5. Vjerovati kako su sva ljudska bića vrlo slična ... čovjek treba pošteno procjeniti i preispitivati samoga sebe ne razmišljajući pretjerano o drugima.

6. Baciti svoje karte na stol, bez obzira kako teške bile činjenice, pod uvjetom da ne blefiram te da to učinim što temeljitije.

7. Ne mrziti nikoga shvaćajući da pravog zadovoljstva nema u osvetoljubivosti.

8. Što je više moguće osloniti se na vlastiti um te zaista razmišljati – što znači: definirati svoj stav ali i, isto tako, biti u stanju promjeniti ga.

9. Sanjariti tu i tamo – ali uglavnom stoga da bi planirao te si predočio slijedeću etapu vlastitih aktivnosti.

10. Imati čvrstu vjeru u Boga, sebe samoga i svoje bližnje kako me nikakve okolnosti ne bi mogle uzdrmati.




DOBRA JE IDEJA


Post je objavljen 24.07.2004. u 13:02 sati.