Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/novac

Marketing

Zarada putem bloga?

Vruća tema nema što. Vidim da je već troje ljudi glasalo za ovaj blog. Hvala im. Osobno mislim da je to dobra ideja (iako ja ne dobivam novac od glasanja - što bi bila još bolja ideja:)) jer kad si spreman za nešto platiti to pokazuje koliko ti nešto znači (ljudske odnose tu isključujem). Svi smo mi jaki na mišljenju tipa ova je dionica dobra, trebalo bi pokrenuti onaj biznis, ovo je super način za zaradu itd. itd., ali ja više vjerujem onima koji su pljunuli svoju lovu u nešto nego onima koji imaju "samo" svoje mišljenje o tome.

Od glasanja za najbolje blogove putem sms-a zaradu će imati vlasnici bloga što je potpuno u redu. Zašto ne? Ljudima je očigledno jako stalo do tih lista i ovo je jedno od mogućih rješenja. Na kraju krajeva škvadra je glasala tko će odletiti iz pigbrothera pa što? (ja sam spucao parstokuna kad je Antonija došla na red i nije mi žao:)))) Super je da nema bannera i reklama na samim blogovima kao što je to inače slučaj s besplatnim servisima ili još gore - da moraš plaćati ako NE želiš reklame.

Još par ideja koje mi padaju na pamet. Zašto ne bi dozvolili i komercijalne blogove koji bi plaćali određenu naknadu. Znači da možete slobodno koristiti blog u promotivne svrhe s ciljem zarade. Možda da vam blog bude zamjena za neki web shop jer ovdje lakše možete doći do ciljne skupine svojih korisnika? Nagradne igre su također odlična ideja jer mi Hrvati jednostavno padamo na takve stvari.

No što ako ste običan bloger, gdje je vaša zarada?

Pa... možete pokušati nešto kao dritokonj.blog.hr ili sadisticoshy.blog.hr. Možda toliko dobro pišete ili ste zanimljivi da će vam ljudi sami poslati nešto love (ja sam poslao), ali sve je to kiki-riki u usporedbi s onime što zaista možete zaraditi putem bloga.

Prava zarada putem bloga je u ljudima koje upoznajete putem njega. Zaboga ne trebate u svemu oko sebe tražiti cash;) opustite se i prošvrljajte okolo, a ako slučajno, ali ono fakat slučajno, dobijete neku ideju za biznis, upoznate budućeg poslovnog partnera ili netko upozna vas preko vašeg bloga i postanete bogati sada imate mogućnost zahvaliti se (cashom) onima koji su vam (nama) sve ovo omogućili.

Post je objavljen 03.06.2005. u 19:03 sati.