Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rijama

Marketing

In between brains part II

Sledeći korak u osvajanju posla iz snova ponuđenog od strane druga i prijatelja, starijeg brata, možda momka i muža, za sad samo gazde Kneza, Dejana-Kneza jeste pisanje dobrog i efektnog Curriculum Vitae. Kako smo mi blogeri možebitno suviše nezanimljivi i nepismeni za jednu takvu avanturu, vaša se domaćica potrudila da ode jedan korak dalje i da pronađe CV koji ne bi promakao ni jednom humanresources-osveštenom poslodavcu. Iako je potraga bogme potrajala, mogu vam reći da se utrošeno vreme itekako isplatilo. U gomili aplikacija za posao blagajnika u jednoj beogradskoj menjačnici, posebno se istakla prijava izvesnog P.P. (na slici) iz koje sam konačno saznala kako da na pravi način izreklamiram sve svoje neprikosnovene sposobnosti!

Svoj CV, P.P. (30) započinje ovim rečima:

Radim radnju, vršim posao, sređujem stvari. Staram se za povereno. Pregalački izgaram. Brinem brigu. I tuđu ako treba. Nalazim rešenje. Jednom rečju služim svrsi.


Kako je ovo samo po sebi nedovoljno da ubedi poslodavce u njegovu sposobnost i samopregornost P.P. nastavlja:

Cenim sebe, ljudi me cene još više, a vredim neslućeno. Svak bi poželeo prijavu jednog ovakvog mladića. Jednog zaista naočitog mladića. Lep, društven, duhovit, osećajan, pametan, dosetljiv, bistar, sposoban...
Dobronameran ali ne lakomislen i lakoveran, odmeren ali ne podozriv i sitničar, beskompromisan ali ne isključiv.
Poštenjačina.
Duša od čoveka, veličina ljudska, gorostas duhovni, bogatstvo neprocenjivo vrlina nebrojenih... čovek od ideje, poleta, poverenja. Krasota od krasote na ovome svetu.


Šta da kažem?! Ja sam pravi izbor.
Ja znam;
Ja hoću;
Ja mogu.

Najbolji sam. Ja sam očekivanje poslodavaca, spokoj nadređenih, uzdanica saradnika. Džoker koji uskače u sve kombinacije, prilika koja se ne propušta, mogućnost koja se prihvata oberučke.

Sve u svemu, ja sam dobar čovek. I što je najbolje od svega, ozbiljan sam između redova. I da neko ne pomisli da se hvalim ovim isticanjem činjenica koje me krase, ne bilo toga. Ja sam zaista jedna izuzetna ličnost i besprekoran radnik.


Da ne bude da je njegova snaga samo u ličnosti, tu su i kvalifikacije:

Srednjoškolsko obrazovanje, u početku rad najjednostavnijih poslova u oblasti ekonomije, lako savladavanje novih zadataka, sakupljanje i primena iskustava starijih saradnika, unapređivanje poslovanja, poverenje nadređenih i napredovanje u službi...
Razumevanje tokova novca.
Rad u velikim firmama i saradnja sa velikim brojem ljudi, razumevanje potreba i mogućnosti kako službenika sa jedne, tako i stranaka sa druge strane šaltera, praćenje propisa, dokumentacije, sastavljanje izveštaja...


No, pre nego što se totalno zaljubite, otvorite menjačnicu i u njoj zaposlite P.P. budite svesni da on ima i mana:

Dobro, možda je sve ovo trebalo zaviti u drugačiju formu, ne davati zamaha ljudskoj sujeti, biti prijemčiviji za sluh onih koji će čitati ovo. Možda nije trebalo toliko kititi, ali neke stvari ipak stoje.

Sad, šta je - tu je. Smelije bi ja izlazio pred vas da imam nešto više znanja engleskog jezika nego moram ovako da se dovijam da privučem pažnju nekako.

A i taj engleski!!! Nije tu Bog zna kakav nivo potreban. OK. OK. OK. Baš ako neko ima posebne želje: Can you wait the second. I šta?! Uvek ima tu neko da uskoči.


I da zaključimo:

Da. Ovaj... Eto to sam hteo da kažem, da se prijavljujem za radno mesto blagajnika. Tu mogu u najkraćem roku početi kvalitetno i samostalno da obavljam poverene poslove. Za neko drugo radno mesto kako vaše potrebe i moje mogućnosti budu dozvoljavale. Eto toliko.


Šta drugo reći sem da me je snaga ličnosti, entuzijazam i radna etika P.P. neminovno približila dobijanju posla iz snova. Da li mu je to uspelo i kod vas? Recite jer je sada pravo vreme da istaknete sve vaše kvalitete!


Post je objavljen 16.05.2005. u 18:39 sati.