Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/malaslatkaaa12

Marketing

Vjetar mi te donio s nebeskih visina da budemo jedno, da nas obuzme toplina. Valovi su te donijeli sa morskoga dna da budes moja stvarnost a ne san.

Spremi se, pozuri, hajde dodaj gas. Zamisli zazmiri, noc je iznad nas. Preskoci kuce i ulice, dodi k meni na poljupce…

Ja imam pravo da volim, ja imam pravo na srecu al na zivot bez tebe ne zelim, ne mogu i necu.

Ja u svom zivotu trebam 3 stvari: sunce, medvjedica i tebe. Sunce za dan, medvjedica za noc a tebe zauvijek (ili za nesto drugo).

Cesto je tesko pronaci rijeci, jer onih pravih tako je malo. Zar su uopce potrebne rijeci da shvatis da mi je do tebe stalo!?!?!

Voli me, voljet cu te. Ljubi me, ljubit cu te, a varaj me, ubit cu te! Sala mala!

Trazo sam Boga da mi da cvijet dao mi je vrt. Trazio sam Boga da mi da stih, dao mi je pjesmu. Trazio sam Boga da mi da srecu, dao mi je tebe.

Ja...pogledom cu te pratiti, dodirom hrabriti, zagrljajem braniti, poljubcima hraniti, suzama tjesiti, zauvijek VOLJETI!

Bio bih ti postelja u kojoj spavas i jastuk na kojem se budis. Bio bih suza kad places, osmijeh kad se smijes samo da sam uz tebe, da te vidim, da te ljubim.

Ja sam ljubavni virus. Zivim u tvom mobitelu i necu izaci dok ti ne izades sa mnom!!!



Vidjela sam te 1-put, vidjela sam te 2-put, i sve je bilo dobro dok te nisam vidjela jer od kad sam te 1-put vidjela, iskreno kazem da sam za tobom poludjela!!!

Mnogi snovi su duzi jedan od drugog, mnogi snovi su ljepsi jedan od drugog, a moj najljepsi san cita ovu SMS poruku.

Ljepota je prolazna, zivot kratko traje, sve sto imam moje srce ti daje, uzmi moju ljubav jer znam samo jedno - sve na ovom svijetu nije kao ti vrijedno…

Rijeka Sava tiho tece, ja te sanjam svako vece, sanjat cu te cijelog vijeka sve dok tece ova rijeka.

Traze se najljepse okice. Bez dokumenata su presle granicu prijateljstva, bez dozvole ukrale moje srce, zadnji put videne u prostorijama mojih snova.

Ljudi kazu da je najljepse u raju, a ja kazem u tvojem zagrljaju. Mozda sam grijesila i necu stici do raja, zato me ne pustaj iz svog zagrljaja.

Jos uvijek gledam zvijezde u noci, jos pamtim odsjaj oka tvog, jos uvijek ti si dio mojih snova, jos uvijek ti si zelja srca mog.

Ja ne znam sto je zivot i zasto ga svi toliko cijene, meni moj zivot ne znaci nista jer nemam tebe. Kad vidis oci plave boje, sjeti se mene jer su takve moje.

Ti imas stil, ti imas ono nesto sto ja trazim, ti imas j....o tijelo, tvoj me sexy izgled pali, tvoji poljubci su kao u snu, ti si savrsen stroj a ja imam krivi broj.

Cuvaj moju sliku, srce te moje moli, jer kopija te gleda, a orginal te voli.

Slatko spavaj andjele, neka ti nebo sapuce VOLIM TE i kada planete nestane i Zemlje ne bude, ja cu makar samo u snovima uvijek biti kraj tebe!!!


Nek ti carobni veo divnih snova uljepsa noc kad u mekan krevet odlucis poc. Andjeli nek cuvaju nadjela mog, laku noc iz srca ti zelim svog.

Nocu se bojim, hladno mi je, ne mogu spavati, trasem se, hvata me panika, imam nocne more................................. mogu li spavati s tobom?

Ako mi ne odgovoris za 25 sek. od cega je vec proslo 15 i ako mi ne stignes za 10 od cega je vec proslo 8 dugujes mi 100 poljubca i 10 dana sexa - isteklo


Jedna rijec malo je, tisucu rijeci mnogo je dvije rijeci kazu sve, procitaj ih molim te, one znace VOLIM TE!

Policijska uprava vas obavjestava da ste od primitka ove poruke obavezni nositi tamne naocale na svim javnim mjestima jer je utvrdeno: "TVOJE OCI KRADU SRCA"

Jedan poljubac na lice tvoje, lijepo spavaj sunce moje, i jos jedan na usta tvoja, lijepo spavaj, ljubavi moja i na kraju na vrat tvoj, laku noc andjele moj!

Nocas cu ukrasti andelu krila, odletjeti do raja, za tebe ubrati naljepsu ruzu i ostaviti je na tvom jastuku, a poljubcima cu ti pozeljeti naljepse snove.

Zelim bezbroj toplih poljubaca prosute mom tijelu, zelim tvoje dodire na svojoj kozi, zelim zaspati uz tebe, probditi te sapuci ti njezno: "VOLIM TE!"

Umrijet cu nocas zato sto te volim, da mi ljubav vratis jedino te molim, uvenut cu tiho kao crvena ruza - jer patnja je jedino sto mi zivot pruza...

Rekli su mi da dan traje 24 sata, da sat traje 60 minuta, da minuta traje 60 sekunda-ali mi nitko nije rekao da sekunda bez tebe traje vjecno…

...zamisli moje misli kao svemir...u tom svemiru tisucu planeta... na tim planetima tisuca mora... i u svakoj kapljici ti.

Sinoc sam molio andjela da te cuva, ali andjeo se vratio i kazao: andjelo andjela ne cuva!

Ti si moj san, san koji sanjam svake noci. Ti si moja ljubav koja mojim mislima ne da mira. Uzmi nozis i isjeci srce moje, mjesto krvi naci ces ime svoje.

Koliko iglica ima bor, koliko prozora ima dvor, koliko zvjezda na nebu sja, toliko ti poljubca saljem ja!!!

Ako mi vezu oci ja cu te naci. Ako i obrisu suze, ipak ce teci. Ako mi zarobe srce, moja ce te dusa voljeti. Ako mi izbrisu proslost, ja cu te se ipak sjetiti!

Ako ovu poruku izbrises "VOLIS ME", ako ju pospremis "OBOZAVAS ME", a ako je posaljes "ZELIS ME". Sto ces uciniti?


Nocas se nebo za oluju sprema, toliko ti toga zeli reci, ali tebe nema. Opet ce padati one ljetne kise, kako da ti kazem da mi nedostajes jos vise...


Nek zvijezde sanjaju tebe, nek mjesec te ljubi mjesto mene. Ti sanjaj na toploj zvijezdanoj noci, a ja cu te sanjati tvoje lijepe oci.

Netko u srcu cuva srecu, netko dio sna, netko samo komadic ljubavi, a tebe u srcu cuvam ja.

Postoje noci kad suze same teku, kad covijek umire od boli, kad nema snage da moli a osjeca samo jedno; da nekog voli...

Kroz sasavo polje sasavo rijeka tece, ja sasavo cekam tebe svako sasavo vece. Ja volim tebe i sasavo tijelo tvoje, rekoh volim te sasavo pile moje.





Post je objavljen 02.04.2005. u 15:43 sati.