Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/malaslatkaaa12

Marketing

Svitanje bez tebe puna su praznine kad oblaci pisu tvoje ime, a kasnu noc kad grad utone u san ja cu samo zbog tebe cekati novi dan…

...i svi snovi da ti stvarnost budu, a stvarnost kao san da ti bude...

Zivim - jer su oni to htjeli! Volim - jer sudbina nam svima to dijeli! Patim - jer volim oci tvoje! Umirem - jer volim ono sto nikad nece biti moje!

Kad ti najteze bude ili kad osjetis da te nesto boli, sjeti se da postoji bice koje te vjecno i duboko... VOLI!

Ribi treba voda, pospanu covjeku san, a ja ljubavi moja bez tebe ne bih zivio ni sekundu, ni sat, ni jedan dan. "VOLIM TE"!

Ti imas sve. Ti imas ono nesto sto ja trazim. Ti imas savrseno tijelo, a tek guza... Tvoji poljubci su kao u snu. Ti imas savrsen osmjeh, a ja imam krivi broj.

Ljubav i prijateljstvo dvije su lijepe rijeci al je oboje tesko steci. Zato prijateljstvo pruzaj svima, a ljubav samo voljenima.


Post je objavljen 01.04.2005. u 13:42 sati.