Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tiens

Marketing

Wellness

što je Wellness

Wellness je prvo i jedino izbor da se preuzme odgovornost za vođenje kvalitetnog života. Počinje sa svjesnom odlukom da započnemo sa zdravim životnim stilom. Wellness je stanje duha, predispozicija za prihvaćanje serije ključnih principa u različitim životnim područjima koji vode ka visokoj razini općeg dobrog stanja i životnog zadovoljstva.

Posljedica ovakvog cilja je da će vas wellness stanje duha zaštititi od iskušenja da okrivljujete nekoga drugoga, smišljate izgovore, izbjegavate odgovornost, žalite se ili uplašite pred nevoljom.(Ovo sam ubacio da bih vam pomogao da se sjetite ovog objašnjenja.)

Wellness je alternativa ovisnosti o liječnicima i lijekovima, samodopadnosti, osrednjosti i samo-sažaljenju, dosadi i lijenosti.

Mnogi promotori wellnessa, uključujući mene, vide wellness kao filozofiju koja obuhvaća mnoge principe dobrog zdravlja. Područja na koja najviše utječe vaša predanost wellnessu uključuju samo-odgovornost, vježbanje i fitness, prehranu, rješavanje stresa, kritičko razmišljanje, duhovnost, emocionalnu inteligenciju, smisao za šalu i zabavu te učinkovite odnose.

Wellness je više nego izostanak bolesti. To je više nego statičko stanje koje postignete i onda se odmarate. Wellnes je iskustvo koje je u stalnom rastu, iskustvo života s ciljem i užitkom, iskustvo koje vi sami stvarate i kojim upravljate.

Wellness je izbor, odluka koju donesete kako biste ostvarili optimalno zdravlje.
Wellness je način života, životni stil koji kreirate kako biste postigli najviši potencijal za dobro stanje.

Paradoks zdravlja je da dok živimo dulje, ne živimo na način koji je konzistentan s najvećom mogućom kvalitetom života. A mnogo će ljudi, čini se, prije brinuti o ovoj situaciji nego nešto učiniti da postanu zdraviji. Na neki način "bolje nam je, a osjećamo se lošije", kako je rekao Aaron Wildavsky. Jedno od wellness područja koje sam naglasio je pomaganje ljudima da više cijene što znači biti zdrava osoba, nasuprot onome da samo nismo bolesni. Ako imamo jasnu sliku zdravlja na najvišem stadiju dobrog-stanja onda osrednjost najvjerojatnije više neće biti prihvatljiva.

Da završimo ovaj uvod u wellness razmotrite slijedećih 10 prijedloga. Napisao sam ih kako bih sažeo prirodu wellnessa i povećao šansu da ćete ih prihvatiti. Želim vam sve najbolje.

1. Savjet može doći iz mnogo izvora ali na kraju morate donijeti svoju jedinstvenu odluku za stvaranje i održavanje kvalitete vašeg zdravlja, slobodnog vremena i wellness koje ste izabrali. .

2. Teško je biti zdrav i fokusiran na savršenstvo u životu ako na neki način ne možete izraziti svoje talente i strasti.

3. Prihvaćanje činjenice da su promjene neizbježne i da se događaju brže nego ikada omogućiti će vam da puno učinkovitije svladavate njihovo pojavljivanje.

4. Izbor vašeg životnog stila, uključujući stavove/vjerovanja/emocionalne odgovore i djelovanja, imati će daleko veći učinak na vaše zdravlje, posao i wellness nego bilo koji od liječnika. Isto je i s gospodarstvom, okolišem, visinom plaće, vašim godinama, mirovinskim planom ili vašom srećom.

5. Wellness je previše važan da bi se tražio mrzovoljno. Bez obzira na to što izaberete pri tom se zabavljajte.

6. Moderna medicina je prekrasna stvar ali postoje dva problema: ljudi od nje previše očekuju, a premalo od sebe samih.

7. Ravnoteža je dobra stvar i vrijedan cilj ali postoji doba kada je morate staviti na stranu kako bi slijedili neku svoju strast, herojsku potraga ili neki drugi kratkotrajni cilj koji uzima previše vremena i energije da dozvoli održavanje ravnoteže. Budite fleksibilni.

8. Bolje je započeti sa zdravim načinom života nego odustati od negativnih navika, barem u početku kada pokušavate poboljšati kvalitetu vašeg životnog stila. Na primjer, bolji vam je savjet da započnete s nekom zadovoljavajućom aktivnošću poput brzog hodanja prije nego što pokušate prestati pušiti.

9. Kvalitetan život se rijetko slučajno postiže - morate izabrati da živite i radite na ovaj način.

10. Nikada nije kasno započeti s wellnessom. Čak i kad imate 100 godina. Ili više.

Wellness je proces. To nije statično stanje. Wellness dolazi kada riješimo probleme, kada pomognemo drugima i kada živimo život bez boli. Jedan od osnovnih znakova wellnessa nije samo nedostatak bolesti, već i pojavljivanje zadovoljstva onim što radimo, onim što jesmo i samim našim životom. Radost je najviši i najbolji znak wellnessa

Termin "wellness" prvi je puta upotrijebio liječnik Halbert L. Dunn, koji je 1961. godine objavio knjižicu nazvanu "Wellness visoke razine" ("High Level Wellness").

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wellness revolucija

Trend

U pravo vrijeme na pravom mjestu sa savršenom idejom. Tko si to ne bi poželio?

Ne biste li i Vi prije nekoliko godina na primjer, investirali u svjetski uspješnu tvrtku Microsoft, da ste znali za taj trend odnosno za tu priliku?

Ne biste li htjeli biti onaj koji će u svojoj okolici osnovati jednu od uspješnih tvrtki?

Često nam nedostaju odlučujuće smjernice prema takvim trendovima, koji omogućavaju priliku za poslovni uspjeh. Danas se malazimo pred novim trendom – megatrendom Wellness.

Trend = uspjeh ?

Kako bi se postigao što je veći mogući uspjeh, treba već na početku nadolazećeg trenda biti uključen u njega.

Svjetski trendovi - zaplovite valovima uspjeha

Kada započinjete sa radom od kuće važno je odabrati pravu industriju, jer i najbolji vozač ukoliko nije u pravom vozilu ne može pobijediti.

Samo da se osvrnemo na glavna ekonomska područja čiji streloviti BOOM stručnjaci predviđaju u slijedećih 10 godina.

Prilika za slijedećih trilijun dolara

Paul Zane Pilzer, ekonomski savjetnik dviju predsjedničkih uprava i vodeći autor, objašnjava Wellnes revoluciju (The Wellness Revolution).

Wellness Industry ili “industrija dobrobiti” tokom 2000. godine donosila je 200 milijardi dolara, a samo prije 10 godina bila je točkica koja se jedva nazirala.
Prema definiciji cjelokupan “wellness” je jedna potpuno nova tehnologija.

Prema Paul Zane Pilzeru eksplozija u wellnessu sprema se dogoditi na način koji se nikada nije dogodio. Pri 12 milijardi dolara u USA i Kanadi ovo je sam vrh hrpe koja stalno raste. Zapravo, prema Zaneovim istraživanjima wellness zdravstvena industrija je na putu prema jednom trilijunu dolara do 2010 godine. Ovaj će wellness pokret premašiti dot.com revoluciju. Nasuprot tradicionalnim trgovinama zdravom hranom, apotekama i trgovinama hranom, više od 80 milijardi vrijednosti proizvoda odlazi potrošačima u cijelom svijetu putem mrežnog marketinga. Bez dvojbe je ovaj tren briga o samima sebi potkrijepljen starećom "baby boom" generacijom koja je dobrostojeća i želi vrijeme mirovine uživati u dobrom zdravlju. Uzimajući njihovo vlastito dobrostanje u obzir, ova ekonomska snaga jasno stvara potrebu za wellness proizvodima i uslugama.

Dok ljudi konzumiraju proizvode koji im čine dobro, želja da se osjećamo bolje još je snažnija. Prema tome, postoji neograničena želja za nastavkom korištenja ovih proizvoda. U devedesetima i kasnije najveće mogućnosti leže u distributivnom sektoru našeg gospodarstva.

Malo je ljudi tako kvalificirano u ovome području kao što je to Paul Zane Pilzer.

Koledž je završio u roku od tri godine, a magisterij na Whartonu za 15 mjeseci.
• Do 24. godine postao je profesor na New York Univerzitetu, a do 26. godine zaradio je svojih prvih milijun dolara.
• U dobi od 22. godine postao je najmlađi službenik Citibanke, te najmlađi potpredsjednik u 25. godini.
• S 30 je godina zaradio svojih prvih 10 milijuna dolara.
• Bio je gospodarski savjetnik predsjednicima Reganu i Bushu.
• 1985. godine predvidio je propast štednje i kredita (Savings and Loan). U osamdesetima je predvidio Internet kao brzo rastuću industriju devedesetih, te trilijun dolarsku industriju do godine 2000.
• Autor je knjiga: "Neograničeno bogatstvo" (Unlimited Wealth), "Bog želi da budeš bogat" (God Wants You To Be Rich), a trenutno piše "Slijedeći trilijun" (The Next Trillion), te je glavni urednik i izdavač magazina Uspjeh (Success Magazine).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zašto wellness?

Zašto je Wellness slijedeća industrija vrijedna trilijun dolara?

Zato što se ljudi boje posljedica njihovog nezdravog života.

Prema znanstvenim istraživanjima u medicini utvrđeno je da osim samog problema prekomjerne težine i nedostatka energije 70% zdravstvenih problema ima vezu sa lošom ishranom i načinom života. (Višak težine i pretilost su uobičajeni uzroci bolesti.)

Ovo je problem globalnih razmjera!!!

SAD – 65% stanovništva pati od viška kilograma, 27% od kliničke pretilosti,
V. Britanija – 66% muškaraca i 33% žena su prekomjerno teški,
Njemačka – 50% stanovništva sa prekomjernom težinom,
Hrvatska – 48% muškaraca i 38% žena ima prekomjernu težinu

Dodajte tome i ekološka zagađenja te problem zdravlja postaje još veći.

Potražnja za Wellness proizvodima je u porastu!

Ljudi se ne osjećaju dobro.
Oni osjećaju da nešto nije u redu.
Oni traže rješenja.

Generacije radno sposobnih ljudi od 25-50 godina definiraju nove trendove.
Oni razumiju da je došlo vrijeme da iz korjena mjenjaju svoje prehrambene navike i životni stil.
Oni žele, i mogu, koristiti wellness proizvode koji će produžiti njihovu mladost.
Stvarajući trend oni povećavaju potrašnju za zdravim wellness proizvodima.

Dok nove kompanije tek sada shvaćaju puni potencijal Wellness industrije, mi smo u tom poslu više od dva desetljeća.

Više od 40 milijuna ljudi u 60 zemalja svijeta koristi naše proizvode.

Naši proizvodi su razvijani u suradnji sa vodećim svjetskim znanstvenicima među kojima su i dobitnici Nobelove nagrade.

Naši konzumenti znaju da dobivaju najbolje proizvode za poboljšanje zdravlja, kontrolu težine i usporavanje starenja.
Naš poslovni model je temeljito testiran proteklih godina poslovanja i posebno je profitafilan za suradnike.

Potražnja za našim proizvodima konstantno raste.

Došlo je vrijeme da napravite prvi korak na putu vašeg prosperiteta!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Paul Zane Pilzer - biografija

Paul Zane Pilzer je svjetski poznati ekonomista, multi-milijunerski software poduzetnik, rabin laik, pomoćni profesor i autor tri bestselera.

Pilzer je završio koledž u roku od tri godine i na Whartonu stekao magisterij za samo petnaest mjeseci u dobi od 22 godine. Sa 24 godine imenovan je pomocnim profesorom na New York University gdje je predavao 20 godina. Dok je u Citibanku bio zaposlen kao najmladi službenik u dobi od 22 godine, te u dobi od 25 godina postao njen najmladi dopredsjednik, Pilzer je započeo nekoliko poduzetničkih poslova. Svojih prvih milijun dolara zaradio je prije navršenih 26 godina, a svojih prvih 10 milijuna dolara prije navršenih 30 godina. Tokom prošlih 20 godina, osnovao je i na tržište dionica stavio pet kompanija s područja softwarea, obrazovanja i financijskih usluga.

Bio je imenovan ekonomskim savjetnikom za vrijeme u dviju predsjedničkih uprava, te upozorio na predstojecu štednu i kreditnu krizu od 200 milijardi dolara prije nego što je službeni Washington o tome želio slušati - priča koju je kasnije ispričao u knjizi Tudi novac (Other People's Money, Simon & Schuster, 1989), a koja je primila pohvalne kritike u The New York Timesu i magazinu The Economist.

Pilzerova knjiga Neograniceno bogatstvo (Unlimited Wealth, Crown Publishers, 1990) objašnjava da živimo u svijetu neogranicenih fizičkih izvora zbog brzo napredujuće tehnologije. Nakon što je pročitao Neograničeno bogatstvo pokojni Sam Walton, osnivač Wal-Marta, rekao je da je bio "iznenaden Pilzerovim poslovnim kapacitetom" i njegovoj "sposobnosti da sve objasni na laicki nacin. "

Pilzerova knjiga Bog želi da budeš bogat (God Wants You to be Rich, Simon & Schuster, 1995/1997) objašnjava kako su temelji našeg ekonomskog sistema osnovani na židovsko-kršcanskom nasljedu. Ovaj poslovni bestseler The New York Timesa bio je objavljen na naslovnici The Wall Street Journala kao i u mnogim televizijskim emisijama od 60 minutes do First Person s Marijom Shriver. Objavljena je na 18 jezika.

A sada, u knjizi Wellness revolucija (The Wellness Revolution, Wiley, 2002), Pilzer identificira pojavu "wellness" posla i objašnjava kako wellness poduzetnici mogu pronaći bogatstvo u ovoj industriji koja ce uskoro postići 1 trilijun dolara.

Pilzer, bivši komentator na Nacionalnom javnom radiju i CNN-u, tri puta se je pojavio u televizijskoj emisiji Larry King Live! te na naslovnici nekoliko nacionalnih magazina. On svake godine uživo govori pred otprilike 500,000 ljudi, a do sada je prodano više od 10 milijuna audio kazeta njegovih govora.

Živi u državi Utah sa suprugom i djecom gdje se svi bave snow-boardingom, planinarenjem i šahom.



Post je objavljen 15.03.2005. u 21:26 sati.