Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vinkovci

Marketing

Pajo Paksu o organizaciji

ne treba filozofirat treba radit na tome.
Ko oce pomoc dobro je doso.
Ja sam recimo bijo jedan od osnivaca zenskog rukometnog kluba.
mi smo otvorili ziro racun i picili pjeske od birtije do trgovine.
Neki su dali nes sitnog u kesu, a neki dresove, neki lopte, neki nes
uplatili
na ziro racun i taman smo imali dosta novaca za opremu te da krenemo u
takmicenje u prvoj be ligi (ijako smo imali pravo na prvu ligu i kad smo
osnovali klub stigo nam je dopis iz rukometnog saveza u Zagrebu da se
mozemo prijavit u prvu hrvacku ligu, al mi smo odustali zbog pomanjkanja
srectava pa smo zapoceli u rangu nize), a kasnije smo nasli i prave sponzore
koji su preuzeli klub. Jebga, klub osnovali tri sljepca(ni jedan nije radijo
u
to vrijeme), a nakon par godina Tunjicka(od Tunje nogometasa kci) zavrsila
u kadetskoj reprezentaciji, a kasnije igrala u prvoj ligi, samo sto je nakon
ozljede morala ostavit se sporta, te Saricka koja je isto postala kadetska
reprezentativka, a kasnije zavrsila u Podravki, dok sam pratijo igrala je
poslije
za Osijek.
Da ne govorim kako smo dovukli tri ukrajinke(jedna je bila i bivsa
reprezentativka
bivseg CCCP-a), a onda nas policija optuzila da pravimo javnu kucu, pa mog
rodju
pozvali na informativni razgovor. Jos bi se to loso i zavrsilo, srecom mu je
bratic bijo
neko mudo u Osijeku pa nas je spasijo.
Jebga, lagali im da cemo im platit,a kune tj.hrda nismo imali, srecom ih je
gazda Gema
besplatno smjestijo kod sebe, a srecom smo brzo nasli i sponzore pa smo ih
mogli placat.
Bilo je tu tolko toga, al mi se sad neda pisat.

A zasto ovo pisem? Sunpormu, zaboravijo sam...a da!!
Ispocetka su nam se svi smijali i sprdali, a evo klub i danas
postoji, nekoliko igracica je zavrsilo kao sto rekoh u kadetskoj
reprezentaciji i prvoj ligi, a
bilo je tu jos brdo talentiranih igracica, a mozda ima i sad. Ne pratim vec
par godina pa ne znam.

Zato i sad treba prijonit na poso, a ne sprdat se i srat i ko oce pomoc
dobro je doso,a
ne na kraju pizdit kad se nes napravi zasto ih nismo zvali.

Post je objavljen 28.02.2005. u 09:12 sati.