Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vinkovci

Marketing

Pajo Paksu - Spustanje daske

jebga, ja kad srknem ribara i odem pisat tek kad ga isucem skuzim kako
nisam podigo dasku pa onda krenem slobodnom rukom podizat dasku
pa zapisam tu ruku s kojom podizem dasku, jer sam zaboravijo prestat
pisat pa onda se trgnem i otresam ruku od pisace i ne primjetim kako
vise ne ciljam u solju vec u casicu sa cetkom i taman kad ga namjestim
na rupu vidim da sam se ispiso pa mi samo preostaje otrest malisu i
zapisanu ruku obrisat o caksire.

ma mogu zenske pisat i stojecki. ja kad sam bijo mali i iso u prvi osnovne
takmicijo se sa frendom koce pisat dalje. vidila to njegova sestra pa
skinila
gace i stala pored nas pa sa dva prsta nategla koku i prepisala nas za cetr
duzine. poslije je bila glavna u drustvu.


Post je objavljen 17.02.2005. u 14:47 sati.