Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/samosvoja

Marketing

Jedan predivan dan



Promjena vremena je prolaznog karaktera, kažu večeras,

Čudim se kako velečasni nije blagoslovio prognozu. Ccc

A i dnevnik...

Moj karakter je dobro fiksiran da ne zaleluja a umjesto mana
imam vizualno specijalne efekte koje se najbolje ogledavaju u očima.

Oči boje ludila... samo kadikad.

Kad mi se slome krila, letim na metli.

Na sreću sa i na krilima sam večeras i nedam
da mi ih slome.

Predivno proveden dan

Zato me nedaj, drži me, pomozi da se vinem još više
i da ne budem u strahu od odlaska oblaka ...
kad se razvedri ....da ne propadnem.

Nagovještaj proljeća donosi i ona neka meni
draga ispunjenja......samostojeće čarape.

Da te izludim, da te ostavim bez teksta.


Ps:

Načrčkao Alexis Delp

“Ljubav ukroćuje najneobuzdanije
i razuzdava najpitomije ljude.


Post je objavljen 02.03.2016. u 23:26 sati.