NOVO: Jean Echenoz - " 14 " (Edicije Božičević, 2016.) + MOJA KRITIKA

Urednik: Matija Janeš
Dizajn naslovnice: Iva Mandić
Cijena: 95,00 kn
Broj stranica: 86
Format: 13 x 20 cm

Riječ izdavača

Iz francuskog departmana Vendée, na maglovitoj obali Atlantskoga oceana, petorica će se mladića jednoga kolovoškog dana otputiti u nepoznatu no naizgled kratkotrajnu avanturu. Avantura će se pretvoriti u Veliki rat iz kojega se, što zbog neprijateljskih što zbog metaka suboraca, neće svi vratiti. U ovaj kratak roman Jean Echenoz ugradio je sve odlike svojega književnoga stila koje su ga proslavile u svijetu, napisavši preciznu i jasnu prozu, minucioznih opisa i majstorske stilizacije. Jedan posebnim ugođajem protkan, nepretenciozan, literaran uvid u Prvi svjetski rat, iz pera vrhunskoga pisca.

A od sutradan ujutro i dalje se nije nazirao kraj toj neprestanoj višeglasnoj grmljavini po velikoj nepopustljivoj hladnoći. Top koji neprekidno grmi dubokim tonom, granate svih kalibara koje odzvanjaju i udaraju, meci koji zvižde, pucketaju, uzdišu ili mijauču već prema svojoj putanji, strojnice, ručne bombe i bacači plamena, prijetnja vreba odasvuda: odozgo zrakoplovi i gađanje haubicama, sprijeda neprijateljska artiljerija i čak odozdo kada, vjerujući da će iskoristiti trenutak zatišja u dnu rova gdje pokušavaju zaspati, čuju neprijatelja kako prigušeno kopa ispod samoga tog rova, ispod njih samih, bušeći tunele u koje će postaviti mine kako bi uništio i rov i sebe s njim.

O AUTORU

Jean Echenoz (Orange, 1947.) poznati je francuski pisac. Dosad je objavio petnaest romana, od kojih su na hrvatski prevedeni Ja odlazim (2001.), Ravel (2010.) i Sijevanja (2011.). Dobitnik je brojnih nagrada, među kojima se ističu Prix Médicis, Prix Goncourt i nagrada François Mauriac.

MOJA KRITIKA romana Jeana Echenoza "Sijevanja" dostupna je ovdje

Post je objavljen 14.02.2016. u 06:28 sati.