Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
4.17 sati Lijepo vas pozdravljam sa HVALJEN ISUS I MARIJA. Moram reći da sam za nadahnuće što uraditi za jutarnje 'Razmatranje uz mob' pogledao mrvu Sveto Pismo i onako nasumice bacija oko na redak: 'Tko ustraje do svršetka bit će spašen.' Govore mi ove riječi mnogo. Ustrajavanje = duranje. Sjećam se riječi babe Jake: 'Duraj, duraj pa ces u raj'. Eh, da je izdurati! Pošteno govoreći sad mi i nije teško što moram durati. Imam posve sređen život. Svoj posao, svoje prijatelje i svoj apostolat koji ispunjavam ono Lojolino AMDG. A ma nije teško durati kada znaš zašto duraš. A osvjedočen sam da ovo vrijeme kada sam u nekakvom 'leru' Gospodin može transformirati u duhovno napredovanje određenom cilju. Ili to može biti molitva za neku nakanu. Temeljna nakana mi je da naša web župa dosegne cilj zbog kojega je Gospa Sinjska htjela da krenem sa ovim još 2005. A to je onih enigmatičnih 'puno lipi stvari'. Eto mogu samo reći stvari se razviju kako valja.

Post je objavljen 04.10.2015. u 08:01 sati.