Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
13.38 sati Već sam neko vrijeme u 'krpama' a tek sada krećem sa našim 'krpicama'. Eto mogu se izdat da nisam prije jer sam urađivao 'Jutarnju molitvu' od ponedjeljka. A imajte na pameti da to ide na način koji je nalik na kalvarijski - ali nije nego vrlo elegantno plesom 'zlatnog palca' po mobu. Onda to sebi pošaljem e-mailom na comp. I eto ga na! Eto i u tome vidim Gospodinovu skrb za svoju ovcu ovu. Moja raspetost (na bolesničkom krevetu) vam je kao magnet za Nebeske milosti. Ma znaš dođe mi da kažem: ajoooj uživam patiti, guštam raspet biti, pljuvan, ponižavan... Kad sam osvjedočen da Gospodin sve to gleda í zbog svega toga svojoj ovci daje more utjehe. Evo baš jedna od kapljica tih Gospodinovih utjeha ovci svojoj su i moje Pečnik-ove koje će i danas pohodit svog 'bebača' (mene) ovdje na Fratrovački brijeg. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubav

Post je objavljen 03.10.2015. u 15:54 sati.