Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
20.04 sati A hoćemo li i večeras (petak) uradit jedno Razmatranje uz mob'. Ah, ma što ja znam čitav sam nekako lepršav, razigran. Baš kao kakvi tinejdžer a ne starček što stvarno i jesam. Iskreno, najiskrenije ja sam sretan čovjek. Nisam ono što neki koji nemaju veze s vjerom u Krista Gospodina misle: 'Bogec jadni u svemu je onemoćao, ne hoda, kljast je, poremećen... Što jadniku drugo preostaje nego lagat samog sebe.' Ah siromasi. Što će jadni kad Krista nisu upoznali. A da jesu znali bi da evanđelje kaže: 'kad sam slab onda sam jak.' Da, upravo u to sam se osvjedočio kroz ove godine raspetosti na bolesničkom krevetu. Može se činiti presmion reći, ali čini mi se kad sam bio najzgaženiji, kad su vražje sluge me vilama probijale tada mi je Gospodin bio posve blizu. Tada je moja vlajina Gospa Sinjska plakala nad ovcom ovom. I ta ovca od tih suza/riječi živi.

Post je objavljen 03.10.2015. u 10:19 sati.