Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
6.03 sati 'Da se ostavimo djetinjarija i postanemo kao djeca'. Eh, tako HKR kao da je to lako. A je zbilja izazov je to svima nama. Kako ne biti balavac nego biti kao dijete. A to možemo biti onda kad osjetimo da smo od Onog nekog, našeg Gospodina paženi, maženi, zbrinuti kao malo pilence. Ili kao malo vode na dlanu. Znate već da mi misli idu prema mojim Pečnik-ovima po kojima mi Gospodin iskazuje upravo takvu skrb. Iz tog našeg suodnosa osjećam kako je dobro i poželjno da netko misli na tebe, kako je dobro da je zabrinut za nas. Ta zabrinutost za ovu Isusovu ovu, potaknula je moje Pečnik-ove da se zauzmu da ovci ovoj, koja je njihov 'bebač' organiziraju nabavku ortopedskog pomagala MOTOMED. Koji će ovci ovoj stići ovih dana. I što reći nego moje Pečnik-ove hvala, hvala!

Post je objavljen 02.10.2015. u 09:08 sati.