Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ergarac

Marketing

Mujo i Maja

Dođe Mujo u kino i stane u red da kupi kartu. Prodavačica ga pita:
- Šta to imate na ramenu?
- To je moja vjeverica Maja, uvek ide sa mnom. - odgovori Mujo.
- Žao mi je, - odgovori prodavačica - životinje ne smiju u kino!
Mujo ode do WC-a i sakrije Maju u pantalone. Zatim se vrati, kupi ulaznicu i sjedne u salu, pored dve starije udovice, Senade i Fate.
Počne film, a vjeverica počne da se vrpolji u pantalonama. Mujo otkopča pantalone, tako da je Maja mogla da podigne glavu i gleda film.
- Fato - šapnu Senada.
- Molim - kaže Fata, potpuno zaokupljena filmom.
- Mislim da je ovaj što sjedi do mene perverznjak.
- Zašto tako misliš? - upita Fata.
- Otkopčao je pantlone i izvadio ga!
- Ma, ne sekiraj se - kaže Fata koja je i dalje zaokupljeno gledala u platno - U našim godinama videli smo ih mnogo, sigurno nije ništa drugačiji od drugih...koji centimetar više ili manje ...
- I ja sam isto tako mislila - kaže Senada - ali ovaj jede moje kokice!

Post je objavljen 25.09.2015. u 20:34 sati.