Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sandravulin

Marketing

propustila sam priliku za svetost


sve me goni
u konačni iskaz gorčine
posljednjih planetarnih sila
televizijskih osmijeha
i kraja puta povijenog
u nedokučivu nebesku postelju

čak i dani na izlaznom svjetlu
zajedno se istog boje

propustila sam priliku
biti svetom
kao mnogi prije mene
imala sam sve blagodati
bezvremenske predaje
jasno mi je
zakašnjelo pokajanje
stići će me jednog dana
a neću mu čak znati ni ime
niti čas porođajne boli duše
željne roditi se za nebo

mogu samo utirati put
jednom od sedam anđela
u ovom posrnulom naraštaju
od slobode
tolerancije
i mira

propustila sam priliku
a bezbroj ih se blisko dariva
sjena nisam a ni sunčeva svijetlost
tek svekolikost živućih pogleda
meni posve začudjene zbilje



Post je objavljen 30.08.2015. u 15:26 sati.