Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
12.35 sati Hajmo dalje sada iz 'krpa' u koje me ubacila naša sestrica s. Natalija. Ne znam kako se vama čini ali web župi posvećujem prilično vremena i pažnje. A što bi drugo, pored redovničkih obveza i terapija uz moje meštre web župa je tu kao pastoralno sredstvo rada. Tako sam i jutros imao meštra Spliću koji me uradio onako po svome: korisno tijelu, ugodno duši. Ma baš hvala Bogu što će me stići danas opet uraditi. A kao duhovni prilog ovim našim 'krpicama' osvrnimo se na sutrašnje evanđelje. Vidimo da je glava Ivana Krstitelja bila procjena vrijedna tek ženina plesa. Zapitaj se kolika je cijena koju moraš platiti, što podnijeti da ostaneš posve Božji. Sigurno te to košta. Jer što je vrijedno i košta. Eto mogu reći da me je ljubav prema mojoj mlađariji glave koštala. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi

Post je objavljen 28.08.2015. u 16:25 sati.