Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
20.00 sati 'Haj ciao! Sanjaj anđele.' Bio je to naš novak Ivan koji je ovaj mjesec s nama starčekima Isusovim ovcama ovdje na Fratrovačkom brijegu. A vidite na web župi slike, i znate da sam na Sljemenu danas imao svoju terapiju. Urađivao me je moj meštar Splićo. Taj je izvrstan fizioterapeut i fenomenalan čovik, dapače mislim da se radi o čoviku i po. A za 'Razmatranje uz mob' možemo se dotaknuti dnevnog evanđelja. To je znate ono o ludim ali i mudrim djevicama. Sad baš i ne znam u koje spadam s obzirom da sam udaren i to kamionom u glavu. Bilo je nekih koji su me zato proglašavali ludim. Veslali me kao budalu, a to su vrlo mudro činili da bi me iskoristili. Ah, ma dobro, te stvari su ispod nivoa web župe Gospe Sinjske. Mudrost u evanđeoskom smislu je da činiš ono sto govoriš.

Post je objavljen 28.08.2015. u 08:34 sati.