Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
20.00 sati Koje dobro vrijeme za uraditi večernje 'Razmatranje uz mob'. Fino sad nakon što sam odgledao tv-dnevnik i iščitao svoj redovnički brevijar. Ma baš si mislim o čemu bi? U ovakvim stanjima bezidejnosti učinim osvrt na evanđelje od dana. Ali to je ono kako Isus šiba po svojim protivnicima: 'Licemjeri! Obijeljeni grobovi...' Probuđuje u meni neka mučna sjećanja i osjećaje vrlo neprikladne za web župu. Ne, ne radi se o nečem što bih htio sakriti od javnosti. Nego naprosto o tome da to promotrio duhovničkim očima. Eto o svemu tome trebam pred Gospodinom promisliti. Tek da znate da imam ljudi koji mi ne žele dobro. I koji su doprinijeli mojoj raspetosti. Ali opet s druge strane zbog njih je Gospodin svratio pogled na ovcu svoju. Što drugo reći nego hvala svima koji su me raspinjali jer zbog njih mi je Gospa Sinjska rekla onih 'puno lipi stvari'.

Post je objavljen 26.08.2015. u 08:53 sati.