Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bilice2

Marketing

Lito vilovito

Lipi moji dugo se nisan javio jer me je pomalo uhvatila vrućina no ne znači da nje bilo događanja. Bilo ih je i lipo je bilo kad ima puno svita tako da su bila dva Bilička srca malo i veliko. Lipe nove plaže i kupanje je pravi gušt no znam da će nekom biti krivo što je tako ali šta je tu je. Svita je ove godine ili se meni čini i prođoh uvečer uz obalu iznenadila me je tišina za ovo doba godine. Prijašnjih godina čula se je muzika za razliku ove godine muk pa mi je bilo pomalo neobično, no šta je tu je ,pa mi zato vi kažite ako imate još kakvih novosti koje nisam uspio saznati ne ljutite se na mene jer sam još uvijek tu,no zaboravija sam kazati da je kod škole malonogometni turnir ,a večeras u Mikulandrama su Prukljanski gušti!!!!!


pozdrav od Šefa za očevid a ekipa se razišla po plažama


Post je objavljen 04.08.2015. u 08:26 sati.