Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
12.47 sati A je, zadaci i obveze su tlaka. Ali mogu biti i slatka tlaka, kao što je 'onom' (meni) uraditi naše 'krpice'. Ne, stvarno, ni na kraj pameti mi nikad nije bilo da ću postati ovakvo piskaralo. To je simptomatično ovakav kakav sam nikakav, pišem sve u šesnaest. Sad, da li ovo ima smisla??? A ima, pa makar za ovo nitko ne mario, samom meni dođe kao korisna radna terapija. Pa kako ovaj dan izgleda? Jutros su me uradili moji fenomenalni meštri Adis i Splićo. Eto, Splićo tijekom dana odlazi na more, ali Adis je tu. A za malo vremena, kad budem izvađen iz 'krpa', započinje uobičajeni subotnji đir Zagrebom uz moje Pečnik-ove. Kava na Cvjetnjaku i proći kraj Gospe OKV da joj mahnem. Sve, sve na veću slavu Božju i neumrlih duša spas. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi

Post je objavljen 01.08.2015. u 18:05 sati.