Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

POLICIJO hehe



Normalno odjevena žena srednjih godina stoji ispred
neke srednje škole sa dugokosom ženom, obučenom u uske teksas farmerke
i kožnu jaknu. Posmatraju one u školskom dvorištu učenicu sa dugom,
neurednom frizurom u duginim bojama i sa raznim pirsinzima na licu.
Starija gospođa reče ovoj drugoj:
- O bože, kako izgleda ova današnja mladež. Da li znate čija je ona kćerka?
- To je moj sin!
- Oprostite, nisam znala da ste mu vi majka!
- I nisam, ja sam mu otac!



- Glupak koji je postao svjestan da je glup, nije više glupav!



Razgovaraju dva frenda.
- Prekinuo sam sa curom.
- Zašto?
- Bio sam pod tušem i ona mi dovikuje iz sobe za neku prijateljicu Valeriju.
Mislio sam da me pita za bateriju i ja joj odgovorim:
Sinoć sam je punio.



Ulazi trudnica u autobus i traži mjesto za sjedenje. Nailazi na Muju i
pita može li sjesti? Mujo kaže:
- Ne može bona!
- Pa znaš li ti za bonton, pita trudnica?
- Za bonton? A znaš li ti za kurton?



Ugleda policajac, dok je obavljao patrolu, pijanog mladica kako se klati
nasred ulice s kljucem u ruci te ga upita:
- "Zašto držiš kljuc u ruci?"
- "Ma gadovi jedni... ukrali su mi auto... bio je tu... tu, navrh kljuca..."
- "Pa dobro gospodine ali da li ste svjesni da vam iz pantalona viri pimpek?"
- "Molim... Ne mogu vjerovati... Gadovi su mi i curu uzeli..."



Na pruzi glavnog kolodvora Štef i Barica vode ljubav i u onom zanosu
uopče nisu čuli dolazeči vlak i jbg vlak je morao stati..Nakon kaj je Štef
završio krene vlak ali svi oni kaj su bili u vlaku zakasnili su na posao te
svi od reda odluče Štefa dati na sud.I nakon nekoliko sudskih parnica
dolazi presuda,te sudac upita Štefa za svoje obračanje sudu o navedenom,
a Štef če ovako.Poštovani sude kaj da velim zahuktal sam se ja,zahuktala se i
lokomotiva stal je ko je mogel,,



Dva lika stoje na ulici; jedan poremćen od rođenja a drugi isto sluša cajke.


Policija i plesacice hehe




Post je objavljen 30.07.2015. u 07:11 sati.