Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
13.00 sati Evo jedna ura. I šta ima? Gdi si? Ma to mi došlo ka da da sam susrija nekog iz stare klape sa Kmana. Eh, Trišnju su svi moji prepoznavali već po samom zvižduku kad je zviždao pod prozorom ovomu. Dobro, Pero je visio kod ovce ove ili je ovca stalno kod njega visjela. Ah bile su to godine! Istjecale su sedamdesete. A trojka Trišnja, Pero, Luka po nekakvom su nadahnuću došli do toga da trebaju imati auto. A što će balavurdija, šašavi Kmanski berekini. Još nisu napunili ni osamnaest godina i oni da će auto kupiti. E ali oni zapeli, i sporazum su učinili. Ispotpisivali ga i stavili na određeno mjesto u sobi ovce ove. I blindiranu kasu su napravili u koju su trebali stavljati svaki novčić koji su našli ili dobili. Normalno da nismo kupili auto. Nego kad smo kasu svečano prepilili išli smo na večeru u restoran Aspalatos. Eto tako to je bilo… A danas kako je? A to sam već spomenuo da su mi bili meštri Splićo i Marko Kosić. Adis će doći neki drugi dan. Još imam odpedalirati sobnim biciklom uz skolastika Peru. A Bogu u ruke! Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi
Image and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 06.07.2015. u 15:32 sati.