Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

Započnimo tjedan sa autima hehe



Što je to optička varka?
Kada netko izgleda inteligentno zahvaljujući naočalama.



Mujo odlučio upisati fakultet i sve je išlo dobro prvih par mjeseci, ali
kako nije našao neki posao sa strane, ostane bez para i gazdarica ga
izbaci iz stana. Dođe on do Hase u dom na rakijicu i počne se žaliti:
- E moj jarane, loša me sudbina sastavila!
Haso natoči još po jednu pa upita:
- Pa šta je bilo, jarane?
Mujo sune rakijicu:
- Posl'o sam babi telegrama da m' hitno pošalje para jer sam ost'o na ul'ci ...
Haso zabrinuto upita:
- I šta je odgovorio?
Mujo slegne ramenima:
- Da se pazim automobila ...



kako najlakse gusku pretvorit u zmiju?
ozenis ju!



Pita komšija komšiju kako se bori sa recesijom?
Kaže ovaj njemu:
- "Ma imam ja to vec 30 godina samo nisam znao kako se zove."



- Mirjana, anđele moj, zašto se ne zeliš udati za mene?
- Zbog loših iskustava iz prvoga braka!
- Ali, ljubavi, samnom ćeš zivjeti kao u raju.
- Toga se i bojim! Ne bih htjela biti opet gola i bosa



Zasto zene zive duze od muskaraca ?
Zato sto zena nema zenu !!!



Kako se naziva oralni sex kod žirafa?
VRATOLOMIJA


Pa se ti nemoj svezati hehe




Post je objavljen 29.06.2015. u 07:48 sati.