Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
6.00 sati 'Anđeo Gospodnji...' Baš HKR pozdravlja Gospu uz koje sam kao i obično malo prije glasno izgovorio Gospinu krunicu. A što će kad je ovca ova redovnik na oporavku potrebna i logopedije. Danas je četvrtak, 28. 5. 2015. O hvala Ti Bože što mi se ni najmanje ne žuri i što me nitko ne požuruje. Što sam pameti koliko - toliko ipak došao. Što sam u svojoj kući sa svojim ljudima. Hvala i za web župu koja ima značajno mjesto u oporavku ovce ove, i koja mi je najbolji pratilac do potpunog funkcioniranja. Ah hvala Gospi Sinjskoj mojoj vlajini i alkarici kako se samo izborila za ovcu ovu. Odoljela je svim zamkama zloga, ružnim stavovima, virusima... I svemu čime je zli pokušava onemogućiti ovu njenu web župu. 'Da ustrajemo moli za nas o Gospe Sinjska budi nam spas.'

Post je objavljen 28.05.2015. u 08:48 sati.