Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
20.07 sati Ha, pa idem nešto uraditi jer iskustvo mi kaže da mi sam kasnije čitav nikakav - samo bih utonuo u san i sanjao anđele:) Auh, bauh.... Ma evanđelje od dana baš je intrigantno. Bartimej je slijep, prosi i sjedi. Ali nije pasivan, umrtvljen, zanimao se i kad je čuo da Isus prolazi, a s Isusom i sve ono što treba. Nije mario za redare, za one koji su ga htjeli ušutkati. Dreknuo je: 'Ehej Isuse pomozi mi!' Toliko je jako urliknuo da ga je Isus morao čuti. To mi se čini jako vrijedno. Kako moliš? Da li, bez obzira na sve onako kako te Isus jedino može čuti. Kad te Isus čuje, ali tek kada te ČUJE On te uslišava. Tako su mnogi slijepci progledali, bolesni ozdravili a oduzeti prohodali. Ha, Bogu u ruke!

Post je objavljen 28.05.2015. u 08:28 sati.