Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iiz krpa

Image and video hosting by TinyPic
12.55 sati A hajmo uradit ono što je uobičajeno u ovo vrijeme. Kad sam u ovom u čemu sam (u 'krpama') Odakle kao i obično idu tri aktivnosti: 1. Gluma da duboko i spokojno kao janje hrrr... 2. Pleees! Ok 'zlatnim palcem' po mobu. 3. I tako urađujem 'Glas iz krpa'. Ma šta ću vam pričat Gospodin voli sve u šesnaest ovcu ovu. Ma baš si mislim kako ovako preko svake mjere. U redu Njegova ovca jesam. Ali ima On još ovaca. Znam, shvatio sam to još 2005.po Gospinim suzama. Ona je bila ganuta nad ovcom svoga Sina. Jer i ta ovca je kao njezin Sin, koji je na križu raspet bio, ovca Mu ova je na bolesničkom krevetu raspeta. I kao što joj je Sin morao podnijeti bičevanje, pljuvanje i ruganje. I ovca ova je slično morala prolaziti. Oh znače mi toliko mi znače te njene suze. Primjereno je reći Gospa SInjska život mi je dala. I zato joj od srca HVALA. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi

Post je objavljen 26.05.2015. u 16:03 sati.