Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
18.04 sati A ma eto zezuljim se tu sa compom. Pa ako je već tako, hajmo se zezuljit sa večernjim razmatranjem uz mob. Naravno, tu je slađani sadržaj čekanje. Čekam meštra Spliću koji bi trebao naići za još malo vremena. Ma dosta mi je te tajanstvenosti! Trebao bi mi doći između 18.30 i 18.45 sati. 19.56 sati A je, bija je i uradija me onako po Splitsku 'prva liga'. A ma to je pravi, konačno pravi fizioterapeut. A to zato sto je pravi čovjek. Rekli bi oni doli 'čovik i po'. A to je zato jer je uvjereni vjernik kršćanin. I što mi se čini najodličnija njegova oznaka ima pravu karizmu, meni vrlo blisku. To vam je ilegalni isusovac.

Post je objavljen 26.05.2015. u 09:00 sati.