Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

evo me opet hehe



Jedan čovjek utovara vreće sa krompirima u kamion.
Naiđe drugi čovjek i pita ga:
• Šta radiš?
• Cjepam drva!
• Kako cjepaš drva kad utovaraš krompire u kamion?
• Pa što pitaš kad vidiš!



Postrojio narednik policajce i govori im:
Vi koji imate srednju školu stanite desno, a vi koji imate osnovnu školu stanite lijevo.
Kad jedan policajac osta stojeći i upita narednika:
A kuda ću ja, neman nikakvu skolu?
Narednik će njemu:
Ti onda stani iza mene!



Šta je prava matematika?
- To je kad u dva ujutro vadiš korijen iz nepoznate.



- Čim ideš na pos'o?
— Tramvajem.
- Otkud u Kalesiji tramvaj?
— Otkud pos'o !?



- "Dragi, daj mi reci one tri zlatne riječi koja svaka žena voli
čuti od svojeg muža."
- "U pravu si."
- "Ma ne to, ona druga tri."
- "Ja sam kriv."



U izboru za najljepši ljubavni status na FB, pobjedio je..
" Jebe mi se za tuđa mišljenja. " U tom statusu ima i želje
za sexom i ljubavi prema samom sebi...



Što je to uravnotežena prehrana?
Po jedan hamburger u svakoj ruci.


pas i delfin


bolivud-bloger Semper contra:

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Graphiste






Post je objavljen 21.05.2015. u 07:29 sati.