Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

11 GODINA EUROSMIJEHA hehe

Eto prodje 11 godina druzenja i pisanja iz dana u dan,tko bi rekao hehe..
Neka nas jos dugo,dugo ovdje...
Naredni par dana necu biti dostupan tako da vam svima zelim sretan
sutrasnji dan muskaraca (oceva) i ugodan nadolazeci vikend...
Do iduceg javljanja ostajte mi sretni i zdravi...hehe



-tata,oš mi kupit majicu
-ma sine ,ti ne pratis modu ,znas li sta se nosi ,
-sta tata,-nosi se ,ma u pizdu maminu



Ulazi mehanicar u kafanu,kuka kako se ne moze ,kako ovo-ono...
Veli mu sankerica:
"a opusti se malo,popi nesto!"
On njoj:
"Ee da mi je tvoja glava dva dana,da odmorim malo!"
A ona ce:
"A kako bi se silno kurca napusiooo



Žena ljuta na muža pa mu kaže:
-Od sad ćeš sve da plaćaš, ručak 10 €, pranje veša 10 €,
peglanje 10 €...
-Muž ćuti pa kaže: draga, ja bih da se seksamo.
-E, to će da te košta 100 !
-Pa ja imam samo 50€, znači ništa od toga, reče muž i okrene
se na drugu stranu da spava.
Ubrzo posle toga začu neko šuškanje u krevetu, okrenu se i vidi ženu
kako nešto kopa po torbi pa je upita:
-Šta to radiš dušo?
-Tražim 50 da ti pozajmim, crko dabogda.



Kako se zove žena Čak Norisa? Čka Noris.



O čemu će razgovarati tri muškarca nakon
brodoloma na pustom otokuu?
O nogometu, ženama i pivu.
A o čemu će razgovarati tri žene na pustom otoku?
Sačekaće da jedna ode u šetnju pa će je druge dve ogovarati!



Šta ako ti sudoper prestane da radi?
Spucas je šamarom



- Vidjela sam te sinoc u zagrljaju s onim englezom. Kako te samo ljubio!
Mogao ti je uciniti sve sta je htio, a ti ni rijeci!
- Pa, kako sam mogla, kad ne znam ni rijec engleskog..


Svatovi mjesano hehe


Danas u Bolivudu nas dugogodisnji bloger Pajo Paksu:

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Conception identite visuelle




Post je objavljen 13.05.2015. u 07:03 sati.