Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Hvala Ti Bože za sve one koji si me raspinjali

Image and video hosting by TinyPic
15.01 sati O hvala Ti Bože jer sam živ, hvala Ti hvala što sam nanovo rođen. A najviše Ti hvala što sam ono preporođen bio. Jer to je ključ da sam ovca Tvoja Isuse moj. Ono je ključ i za ono što mi rekla je Gospa moja a Tvoja majka. Hvala Ti hvala Isuse moj što raspetost moja ganula je majku Tvoju jer suze njene daju, daju, pomalo al sigurno daju đerdane. E ma hvala i onima mojim mučiteljima koji svojom mržnjom su me razapeli. Oh 'slatke 'krpe', slatki čavli...' A nego kako? Sve to je dalo plod raspetosti ove, veličanstven plod.
Image and video hosting by TinyPic
Ah ma dođe mi dođe da poljubim svaki čavao na križu mom koji me raspeo je. I onog što mačem mi prsi ko Isusu probadao je. A i onom koji Pilatovski izdao me, oprao ruke i povukao se. Oh kad bih mogao svima njima od srca zahvalan biti koji ovu raspetost su mi priuštili. Predragocjen plod raspetosti ove su mi priuštili.

Post je objavljen 27.04.2015. u 17:01 sati.