Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
20.08 sati Evo sada nakon ne odgledanog tv-dnevnika i nakon što sam svoje redovničko izbrevijario. Natipkuljit ću ovo čemu je ime 'Razmatranje uz mob'. Ma ne znam ima li smisla više podavati Gospodinu hvalu i slaviti Ga jer ljubi bezveznu ovcu svoju. A što mogu kad mi je dao spoznati koliko sam Mu dragocjen. Jooo, ah divan je i predivan što me ovoliko ljubi. Na web župi ako se može bar tračak te ljubavi vidjeti web župnik je prezadovoljan. A ma što ja znam što se Njemu svidjelo na ovci ovoj. Krepostan? Pa tak, tak. Oduševljen Gospodinom Isusom Kristom - totalno. Ah znam, to je On ganut jer ovu ovcu Njegovu guraju u karijoli.

Post je objavljen 26.04.2015. u 08:34 sati.