Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

Što na selu ima novoga hehe



Zbog viceva koje sam pisao o njemu ,Justin Beiber
se naljutio i došao kod mene doma, pozvonio mi na vrata i rekao :
Zasto pišeš takve viceve o meni?!?!
Ja : Jer si peder..
On me udario torbicom i nazvao me gadom..-



Kako se zove cigo slomljene ruke??
Gipsi..



Seljak Rade kuka kako nema para i ne radi nigdje. Ode kod svog
kuma koji radi u pošti kako bi mu pomogao da se zaposli.
- Kume, daj nešto da radim, zaposli me negdje, pomagaj.
- Gdje da ti nađem posao, znaš kakvo je stanje.
- Ma daj bilo šta!
- Pa, uskoro će izaći natječaj za poštara, prijavi se, srediću da te prime.
- Jok, kume, znaš da sam nepismen, nemam nijednu godinu škole, ne
mogu da radim kao poštar.
- Onda idi u Ameriku, ima neka fizikalija i dobro se plaća.
Ode Rade u Ameriku, radi po cijeli dan. Nakon nekoliko godina kupi kuću,
kola, para koliko hoćeš. Preseli se u Meksiko, oženi se, žena bogatašica.
Kupi on ranč u Meksiku, napravi ogromnu farmu na njoj i veliku kuću.
Dođu ljudi iz naftne kompanije kod njega i kažu mu da ima nafte na
njegovom ranču. Dogovore sa sa njim da im dozvoli da rade na iskopavanju
nafte i naprave ugovor vrijedan milione dolara. Rade oduševljen!
Ostaje još samo da potpišu ugovor.
Kaže čovjek iz naftne kompanije:
- Rade, potpiši ovdje.
- A ne mogu ja, daj mojoj sekretarici.
- Rade, moraš baš ti potpisati.
- Ne mogu, ja sam nepismen, nemam nijednu godinu školovanja.
- Kako si nepismen?! Odakle ti ovolike pare kada si nepismen?
Šta bi tek bio da si pismen?
- Eh, da sam pismen bio bih poštar u selu!



Neko čeka da ga snađe ljubav neko novac neko novi posao..
a ja jedva čekam da me ništa ne snađe..



Šta Rusi rade u Crnoj Gori?
Peru rublje.



Sredjuje se ciga za grad, stane pred ogledalo i kaze:
Desi zete...



Učiteljica pita djake da nabroje djelove čovječijeg tijela koji su u paru.
Javi se Perica.
Pa... Dva uha, dva oka, dvije ruke, dvije noge, dva polna organa...
Ijuuuu... Perice, pa kako dva polna organa?
Jeste, jeste, učiteljice, vidio sam kod tate. On ima jedan mali sa kojim
ujutru piški i jedan veći sa kojim se uveče mama igra.


Upade hehe


Danas u Bolivudu blogerica Zvonka uz moju asistenciju hehe

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Illustrateur




Post je objavljen 21.04.2015. u 07:06 sati.