Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vrgorac

Marketing

1. sjednica Gradskog vijeća kroz najzanimljivije izjave



LJUBOMIR ERCEG (NLM): Smanjivanjem vijećničkih naknada na jednu kunu nećemo spasiti gradski proračun, ali želimo time biti putokaz kako se treba ponašati odgovorna vlast.

RADE BOBANAC (SDP): Kako su ove točke dnevnog reda sada toliko važne Nezavisnoj listi mladih i zato nam prigovaraju zašto nismo došli na sjednice Gradskog vijeća, a nisu im bile važne lani u rujnu kada su zajedno s nama napuštali Gradsko vijeće i tako rušili kvorum HDZ-u?

NIKŠA ROSO (HDZ): Ja sam došao na sjednicu Gradskog vijeća, a ne slušati monologe predsjednika Pranića.

ANTE PRANIĆ (NLM): Ja sam inženjer građevine.

LJUBOMIR ERCEG (NLM): Ljudi u Jezeru su doznali za gradnju plinovoda tek kada su na svojim njivama vidjeli nepoznate ljude kako nešto mjere.

BORIS MATKOVIĆ (HDZ): U pitanju trase plinovoda ja vjerujem stručnjacima. To je projekt od državnog značenja. Vi nezavisni bi svi htjeli biti stručnjaci o svemu, pa i o plinovodu. Ako ste svi vi stručnjaci, čemu nam onda služe stručnjaci?

BORIS MATKOVIĆ (HDZ): Tako su neki govorili da će autocesta onečistiti vodu u Dusini i da se ništa neće moći raditi u polju. Ti isti istovremeno peru svoje pumpe na izvoru pitke vode.

BORIS MATKOVIĆ (HDZ): Nadam se da će građani na izborima prepoznati one koji grade i one koji ruše.

MIRKO VUKOVIĆ (NLM): Tko može obeštetit poljoprivrednika kojemu netko zbog plinovoda počupa lozu?

LJUBOMIR ERCEG (NLM): Ovaj prijedlog proračuna je šamar svakom iole pismenom stanovniku Vrgorca.

RADE BOBANAC (SDP): Ovaj proračun ne bi uspio svojim vratolomijama realizirati ni David Copperfield.

BORIS MATKOVIĆ (HDZ): Od prvog dana su nezavisni i SDP najavili da će rušiti proračun, pa sada smišljaju razloge.

BORIS MATKOVIĆ: Vlada je na prijedlog grobara Vrgorca i usput vrgorskog zeta Branka Grčića donijela Zakon o regionalnom razvoju kojim su Vrgorcu oduzeti milijuni kuna.

RADE BOBANAC (SDP): Zahvaljujući SDP-ovoj vladi 2001. godine Vrgorac je ostvario brdsko-planinski status i na račun toga dobili ste gradonačelniče Matković 400 milijuna kuna u 12 godina koje ste bacili u vjetar.

ANTE PRANIĆ (NLM): Gradonačelniče Matković, građani moraju znati da ovakav sustav koji ste godinama gradili neće biti održiv već u jesen 2015. godine.

ANTE PRANIĆ (NLM): Lani ste za električnu energiju potrošili 717 tisuća kuna, a za ovu godinu ste planirali 171 tisuću. Ili je HEP promijenio tarife ili pretpostavljate da će djelatnici palit šterike u uredima.

ANTE PRANIĆ (NLM): Od sramotnih 80 tisuća kuna za stipendije, u 2014. ste isplatili samo 30 tisuća kuna. Može vas gradonačelniče bit sram! Glavno da je za reprezentaciju potrošeno 240 tisuća kuna.

IVAN GRBAVAC (NLM): Od 500 tisuća kuna proračuna Gradskog kulturnog središta, čak 305 tisuća otpada na plaće zaposlenika. Treba li GKS biti servis građana, ili servis svojih zaposlenika?

MIRKO VUKOVIĆ (NLM): Dičimo se kulturom, a još nismo platili spomenik Tina Ujevića umjetniku Kažimiru Hrasti.

ANTE PRANIĆ (NLM): U zonama drugih gradova su izgrađene brojne tvrtke i tamo rade stotine ljudi. U našoj zoni na Ravči borave samo poskoci.

TOMISLAV VUKOSAV (HDZ): Treba kritizirati, pa i članove vlastite obitelji, ali ne podizati ton i optuživati bez dokaza. Ja među vama ovdje imam najmanje škole, ali mi nije jasno kako vi mladi tako lako idete u politikantstvo. Ja nisam naučio da se nekom kaže da laže bez argumenata. Zbog toga napuštam ovu sjednicu.

ANTE PRANIĆ (NLM): Vas gradonačelniče činjenice bole, zato ste u dva navrata branili ulazak kamerama u vijećnicu.

BORIS MATKOVIĆ (HDZ): Promidžba će biti dosta duga. Mislio sam da će te biti mudriji i skratiti ovu raspravu. Raspravljati ovoliko vremena o nečemu što na koncu nećete prihvatiti je ništa drugo doli tvoja promidžba Praniću, i tvojim kolegama, da vas se snimi i fotografira, da to sutra negdje izađe i da vi svima pokažete kako ste vi pametni, a svi ostali glupi. Narcisoidnost i ništa drugo. Nema potrebe za tim. Predlažem vam gospodine predsjedniče da skratite ovu muku i predložite proračun za glasovanje i to je to.

NIKŠA ROSO (HDZ): Kada sam ja bio predsjednik Gradskog vijeća, nitko nije pričao tri sata, a nikome nisam oduzeo riječ. Također, ovaj termin održavanja sjednice ne pomaže smanjenju tenzija. Ovo je termin kada ljudi trebaju odmarat, ići leć. Ovaj termin je izvan svake pameti.

MIRKO VUKOVIĆ (NLM): Gradonačelniče Matković, gdje je nestao sportski centar Banja u koji ste utukli 2,5 milijuna kuna?

IVICA ŠALINOVIĆ (HDZ): Stalno se vrtimo oko tih stipendija. Ja sam također bio student Vrgorca, ali nikada nisam dobio stipendiju. Govorimo o masovnom stipendiranju, a koliko se tih mladih ljudi vraća u Vrgorac? O tome nitko ne govori. A mi ih bezuvjetno stipendiramo. Idemo studente vezati za Vrgorac. Zašto bi im mi dali stipendije ako oni ostaju u Splitu ili Zagrebu?

NIKŠA ROSO (HDZ): Mi u HDZ-u smo od nezavisnih naučili kako se ne dolazi na sjednice Gradskog vijeća. Mi to ne bi znali napravit da nam vi niste pokazali.

Post je objavljen 04.04.2015. u 14:12 sati.