Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/skrpun

Marketing

Stolica

Meni ne smeta što su Salem i Edin muslimani, naprotiv, ali mi se istovremeno nametnula misao s obzirom da su radili brojne vjerske suvenire pa tako i neke stvari za 'Međugorje', kako na to gledaju dušobrižnici?
Mnogi veliki hrvati doći će se pokloniti Papi i njegovoj stolici te je pogledati i pogladiti rukom, ipak se takva prilika ne ukazuje svaki dan?
A što ako su ovi ljudi 'jugoslovenčine' po svom političkom opredjeljenju?

Majstori se raduju i smatraju da ih je dopala čast napraviti stolicu za Papu koji stiže u Sarajevo 4 lipnja o.g. pa će istu ukrasiti rezbarijama a sve to iz orahova drva, prenosi Nova@tv.
“Ovo je projekt mog života i uzbuđen sam zbog toga. Drago mi je što radim to i nisam mogao vjerovati da sam ja dobio da radim tu stolicu”, veli Edin.

Dragi domaćini vodite računa o prehrani jer i ako je sveta, guza ipak može odušiti a ne bi bilo zgodno na takav posao.
Dragi Papa, dobro došao na ovim prostorima sa željom i nadom da će Ti stolica biti dobra.



Post je objavljen 30.03.2015. u 23:16 sati.