Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
19.56 sati Ah ma šteta, šteta - i gotovo! Što sam tako usavršio tehniku zapisivanja slova, a literalnog dara nema pa nema. A pred nam je izazovna, inspirativna tema trpljenja. Oh kako bi rado htio pisati o običnom JAO. Toliko je moj, bliz. Ma i drag - pa što!? Najstvarnije mislim da biti Isusova ovca je nešto u očima Božjim. Doista ne razumijem od kuda meni ovolika pomoć, briga i skrb koju primam u raspetosti svojoj. A raspeti su i mnogi po bolnicama, ubožnicama, domovima. A znam da nisu zbrinuti kao ja ovca Isusova. Ah a o patnji što reći? Mislim, stvarno mislim da je dan kad slavimo patnju našeg Krista Gospodína najsvečaniji dan. To je dan kad smo pozvani prepametiti se. Shvati da je ono najodvratnije Isusovom dragovoljno prihvaćenom patnjom, zapravo najjače, najslađe i mora nam postati ako ne postati najdraže bar drago. Pati, pati srce moje samo pati ti sve će se to nagraditi, u punini vremena sigurno, ha!

Post je objavljen 29.03.2015. u 08:46 sati.