Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Image and video hosting by TinyPic
15.52 sati Ho, da znate kako je to sjediti na Cvjetnjaku dragom i čuti u duši: kuc, kuc... Ah znam, to redak neki bi van. Zagreb moj pamti me kao ovakvog, onakvog, a sad me vidi na Cvjetnjaku svom, u karijoli, raspetog. Znam, grade moj, fali ti onaj koji ulicama ti hitao, i skitao. Nemoj tužan biti, grade moj, opet ću, hoću, hoću - to znam, da hoću. Lijep jesi, drag si, ali strpljenje gdje je tvoje. Ha? 16.39 sati Uspinjući se uspinjačom Gospi OKV … 17.11sati A sad u karijoli parkiran u njoj sjedeći Gospe od od vrata ovoga grada. Uzmi, primi karijolu ovu od ovce Sina svoga. O Gospe OKV hvala ti majko za meštre moje primi meštra Adisa i Spliću, znaš ih Gospe na njima se vidi da su tvoji. Primi Gospe i Pečnik-ove tvoje i moje, Gospe ti znaš da ih mojima doživljavam jer su posve tvoje. Hvala ti majko jer osjetio sam to se ti subotama brineš za ovcu svoga Sina.

Post je objavljen 28.03.2015. u 18:40 sati.