Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
12.50 sati 'Pa vidimo se u pola dva.' Baš mi je rekla naša sestrica s. Natalija kad će nas prebaciti Isusova ovca br. Mato u Palmu. Ona će se zasluženo odmoriti a 'onaj' (ja) će u svoj uobičajeni đir Zagrebom. A ma baš je dobro da sam ovca Isusova. Krist je jedini dao suvisao odgovor na ovo u čemu sam. Drugim riječima rekao je biti raspet nije ajme, kuku... Biti raspet znači triumfirati. I baš dobro da sam već toliko godina raspet na bolesničkom krevetu. Dakako to nimalo nije ugodno - to je jezivo. Ali znam da je svrhovito, korisno, osmišljeno. Vrutak smisla i volje za patnju je moj Gospodin Isus Krist. Osjećam tako mi je blizu, pri ruci mi je kao nikad. Znam da me vodi, voli i ima plan sa mnom. Znam koji, ali to je: pssst. I što ću? A gdje ću? Ne žuri mi se nigdje. Neka se vrši volja Božja. Neka On po meni učini dobro za one kojima hoće. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi

Post je objavljen 28.03.2015. u 18:01 sati.