Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
4.20 sati Ohoho, dragi moji Gospini ljudi. Dragi web župljani Gospe Sinjske, da vas pozdravim kako spada: HVAtLJEN ISUS I MARIJA. Hoćemo se trunku zaletjeti naprijed. Eto do krunice uz HKR prošetat ćemo kroz ovaj dan. Znači bit ću tamo gdje nisam jer u 'krpama' sam. Ah znam, ostavljam dojam onog nekog koji je Bogu vapio: 'Uvijek sam ondje gdje nisam, nisam tamo gdje jesam, e pa Bože gdje sam?' Ma iskreno da vam kažem, ono što se kaže realnost mi je vrlo bijedna i neprivlačna, pa se s užitkom zalijećem tamo gdje nisam. Nisam još ali ću SIGURNO biti. Pa uostalom od vjere živimo. A ona je uvjerenost u istinitost onoga čemu se nadamo. Kršćanin uvijek živi onkraj. Pa tako mene čeka danas subotnji đir onkraj Zagrebom. A da bude baš onkraj zaslužni će biti: kava na Cvjetnjaku uz moje Pečnik-ove. A i učinit ću mig Gospi OKV.

Post je objavljen 28.03.2015. u 10:12 sati.