Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
12.32 sati 'Hajmo mile babe Jake', baš mi kaže s. Natalija 12.42 sati A sad ovako ubačen i ispružen u 'krpama' uz nezaobilazne dvije točke 1. Gluma da duboko i spokojno hrrr... 2. A zapravo ću 'zlatnim palcem' učiniti jedan pleees! Ali tim palcem po mobu. I tako uraditi naš svakodnevni 'Glas iz krpa'. A eto mogu reći hvala Ti Bože bija mi je meštar Splićo i uradija me kako spada po Splitsk ležero 'prva liga'. A i večeras će mi stići doci. O hvala Ti hvala Bože. Rekao sam vam taj me stvarno radi, a to zato jer ga meni šalje moja baba Jaka. Bio mi je i meštar Marko Kosić i uradin me kako on to već radi. A u 'krpama' bi me mogao naći meštar Adis i iz njih izvaditi pa me uraditi kako on to več zna spirtualno - fizikalno. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 27.03.2015. u 14:38 sati.