Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Vooah, jer to su bile godine – kad je Kmanska ekipa držala frontu

Image and video hosting by TinyPic
A taj moj Kman i naše društvo koje se lagano raspadalo krajem sedamdesetih i početkom osamdesetih, zbog različitih životnih putova, ipak je na neki način odredio sve naše živote. Nažalost, poneki iz tog velikog društva više nisu među živima, neki pune novinske stupce u crnoj kronici, neki prema očekivanjima žive normalan život, a neki su, na moje zadovoljstvo, u tom životu i uspjeli. Pa se ponekad uhvatim kako pričam o Moci doktoru, Luki pateru, Slavku direktoru, visokom vojnom časniku Crnom, Feralovcu Viktoru i da ih sve ponaosob ne nabrajam. U prisjećanju na sve te zanimljive ljude često mi pomaže i Marko, osoba za koju su me vezivale čudne spone, čime je u mom životu ostavio dubok trag, s kojim se i danas povremeno čujem putem telefona i koji me često podsjeti na to što je bila mladost.(www.facebook.com/permalink.php?id=199364520115300&story_fbid=693611140690633)
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 27.03.2015. u 12:08 sati.