Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
18.21 sati 'Pater gasite, za pet minuta dolazim'. Baš mi je rekla njegovateljica Jadranka uz koju ću načiniti đire hodnikom u hodalici. 19.46 Eto điri su učinjeni, a gotov je i tv - dnevnik koji sam upravo odgledao. I sada sam hvala Ti Bože u 'krpama'. Eto mogu vam reći da ću se još trunku zezuljit sa mobom, pa ću učiniti jedan vrijedan razgovor preko moba. A onda me čeka ružarja s babom Jakom uz HKR. Pa onda pajkit. A onda? Što onda? Pa kako ne znate web župnik pajki i sanja anđele. Dobro, to tako to. A kao nešto ozbiljnije može da dotaknemo dnevnog evanđelja. Oni naopaki ljudi su htjeli kamenjem zasuti Isusa. Normalno zgrožavamo se nad njima. Međutim trebamo se zapitati da li sam i ja među njima. Nabacujemo se rječurinama na Istinu. Ili koje kakvim mišljevinama na STVARI KOJE SU PO SEBI JASNE. Oh moj grijeh, moj preveliki grijeh. Lipo mi pajkite. Ćao - bao.

Post je objavljen 27.03.2015. u 08:28 sati.