Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
12.39 sati Huuu, skroz sam proziran svojim web župljanima. Do u minutić pratite svoga web župnika. Sad možda je to vama i zanimljivo, a možda i nije. Tko zna? Eto mogu reći vama radoznalcima danas sam iša u zahod napravit posa ali ništa. Hu, hu... A od ostalih dnevnih dogodovština? Pa rekao sam da mi je bija meštar Splićo. I zamisli prenio me je ispred kuće, mislio je zavarati ukućane da sam dohodao do tamo. Ali bit će i to SIGURNO u 'punini vremena'. Ah, ah a duhovno nešto? Pa ne znam izazovno mi je ovo evanđeosko, svi bi htjeli na prva mjesta. Još se da razumjeti u našim poslovnim, međuljudskim odnosima. Ali i uz Isusa bi svatko rado htio biti baš uz njega. Njemu s desna. Ali to mjesto pripada onima koji se ne bune, niti paničare kada treba nešto pretrpjeti. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi

Post je objavljen 03.03.2015. u 15:21 sati.