Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
19.54 sati Ehe hoćemo li uradit večernje razmatranje uz mob. Baš sam radostan što vam se mogu pohvaliti. Danas sam uz meštra Spliću uspio stajati na svojim, vlastitim nogama bez da sam se o išta naslanjao ilí za išta držao. Tako sam uspio stajati nevjerojatnih, zamisli čak, ko suza čiste tri minute i četrdeset i jednu sekundu. Jooo, hvalite me, hvalite ja to vooolim. To me škakljuca oko srca. Ah ma što ću vam pričat tašt sam ja i isprazan čovjek. A eto iskreno kažem jer se nadam da ćete mi bar pola oprostit. Sjećam se 'u ono vrijeme' svoga duhovnika (p. Slavko Pavin) sam svaki put išempijava. A sada ste mi vi duhovnici dragi web župljani Gospe Sinjske.

Post je objavljen 03.03.2015. u 08:17 sati.